ضرورت انتقال مفاهیم دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت انتقال مفاهیم دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان در نشست شورای فرهنگی کانون این استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در جمع کارشناسان و مربیان کانون این استان در نشست شورای فرهنگی افزود:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از نهادهایی است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ و ارزش‌های شهدا داشته باشد.

وی افزود: مراکز کانون استان در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی ارزش‌های انقلاب و رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های سرداران و سربازان میهن اسلامی ایران را به کودکان و نوجوانان انتقال دهند.

وی بر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مشترک با هدف انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تبیین سیره شهدا برای نسل کودک و نوجوان تاکید شد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی " صعود چهل ساله "، نمایشگاه کتاب ، مهرواره‌های عکس و قصه‌گویی ، ایستگاه‌های نقاشی و تجلیل از ایثارگران از برنامه‌های مصوب هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد است.

تشریح شیوه‌نامه پویش کتاب در مراکزفرهنگی هنری ، جشنواره قصه‌گویی ، برگزاری کاره‌گاه‌های مجازی از دیگر دستورات جلسه این نشست فرهنگی بود که به بحث و تبادل نظر در بین کارشناسان و اعضای شورای فرهنگی گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =