بزرگداشت آئین‌های هفته دفاع مقدس در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی

آئین‌های هفته دفاع مقدس با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت با اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون استان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، آئین‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون در شهرهای مختلف استان در حال برگزاری است.

حضور در مزار شهدا و ادای احترام به شهدای والامقام دفاع مقدس و مدافعان حرم، دیدار با خانواده معظم شهدا، دعوت از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس برای خاطره‌گویی، برگزاری ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در مراکز کانون با فعالیت‌هایی نظیر مسابقه، قصه‌گویی، معرفی وقایع و ایام، معرفی کتاب و سرود و نیز برپایی کارگاه‌های هنری و شعر و داستان از جمله برنامه‌هایی است که به همین مناسبت برگزار می‌گردد.

گفتنی است همزمان با آئین‌های هفته دفاع مقدس و در آستانه برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی، در مراسمی ویژه جمعی از نوجوانان عضو مراکز کانون تبریز پرتره شهدای بمباران مدرسه زینبه میانه در ایام دفاع مقدس را طراحی و در نمایشگاهی در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار خواهند داد. این برنامه در مجتمع کانون تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =