ضرورت آگاه‌سازی خانواده‌ها و ترویج فرهنگ شهروندی در بین کودکان و نوجوانان

در دیدار مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز و مدیرکل کانون استان در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک برای ترویج فرهنگ شهروندی و آگاه‌سازی خانواده در خصوص مراقبت از محیط شهری بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این دیدار دکتر هراتی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت‌های کانون در آموزش برنامه‌های مرتبط با فرهنگ شهروندی بر توسعه همکاری مشترک در حوزه اقدامات فرهنگی تاکید کرد. وی با اشاره به برخی اقدامات سازمان پسماند شهرداری تبریز در مراقبت و نگهداری محیط شهری تصریح کرد: آگاه‌سازی خانواده‌ها در این زمینه نقش بسزایی در موفقیت این اقدامات دارد و کانون می‌تواند در این خصوص سهم مهمی در تحقق اهداف مد نظر داشته باشد.

در این دیدار علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به آمادگی کانون در توسعه تعاملات و همکاری‌های متقابل تاکید کرد: در بخش فعالیت‌های عمومی کانون نظیر معرفی کتاب و بحث کتاب، قصه‌گویی و نمایش خلاق موضوع محیط زیست و تبیین نقش شهروندان در ارتقای محیط شهری برنامه‌ها و فعالیت‌های موثری در مراکز فرهنگی هنری کانون در حال اجرا است از ظرفیت‌هایی مانند جشنواره قصه‌گویی و هفته ملی کودک برای افزایش کمی و کیفی این اقدامات قطعا استفاده خواهد شد.

وی تولید آثار فاخر نظیر سرود، نمایش عروسکی و انیمیشن را از دیگر موضوعات این همکاری عنوان کرد.

در این جلسسه مقرر شد تفاهم نامه‌ای میان این دو سازمان برای افزایش همکاری‌های متقابل منعقد شود.

ضرورت آگاه‌سازی خانواده‌ها و ترویج فرهنگ شهروندی در بین کودکان و نوجوانان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =