«فقط بابا  می تواند من را از خواب بیدار کند» نقد و بررسی شد

اعضای مرکز فرهنگی هنری دماوند در ویژه برنامه نقدستان به نقد و بررسی کتاب «فقط بابا می تواند من را از خواب بیدار کند» نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران؛ در هفته دفاع مقدس ۵۰ نفر از اعضای نونگاه نوجوان مرکز فرهنگی هنری دماوند با حضور ویدا ملکی کارشناس کانون، مژگان بابامرندی نویسنده و کارشناس کانون، حسین محمدی رییس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند و سبحان نورمحمدی مسئول حوزه هنری دماوند، پنج شنبه ۶ مهرماه در ویژه برنامه «نقدستان» (صمیمانه با کتاب) به نقد و بررسی کتاب «فقط بابا  می‌تواند من را از خواب بیدار کند»   پرداختند.

در این نشست صمیمی که با حضور نویسنده کتاب برگزار شد، مژگان بابامرندی انگیزه نوشتن این کتاب را تصادف نویسنده کتاب و ماجراهایی که براشون اتفاق افتاده بود بیان کرد. این کتاب توسط انتشارات کانون به چاپ رسیده  و ماجرای کتاب پسر نوجوانی در آرزوی دیدن پدرش که اسیر جنگ است روزها را سپری می‌کند. بعد از مدتی انتظار پدرش بر می‌گردد در حالی که بینایی‌اش را از دست داده است. پسرک با پدرش رابطه برقرار نمی‌کند، تا اینکه با جنگ و تبعاتش آشنا می‌شود و پدرش را قهرمان این جنگ می‌داند و با او آشتی می‌کند. و در طی برنامه هر یک از اعضا نظرات خود را در مورد کتاب با نویسنده مطرح کردند.

و هدف از از برگزاری این برنامه آشنایی با اصول نقد و بررسی کتاب و تجربه نقد یک کتاب با حضور نویسنده بود که باعث رشد اطلاعات و بالا رفتن اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان می‌شود.

گفتنی است این ویژه برنامه با مشارکت کانون پرورش فکری و نهاد کتابخانه‌های عمومی و حوزه هنری شهرستان دماوند در مرکز فرهنگی هنری دماوند برگزارشد.

«فقط بابا  می تواند من را از خواب بیدار کند» نقد و بررسی شد.

«فقط بابا  می تواند من را از خواب بیدار کند» نقد و بررسی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =