برگزیدگان مهرواره قصه‌گویی «راویان قصه‌های نور» در کانون کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

واحد فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزیدگان مهرواره قصه گویی «راویان قصه‌های نور» را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد، کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان در این خصوص گفت:این مهرواره استانی با موضوع قصه‌های دینی و بخش ویژه زندگی شهید سلیمانی ویژه کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و بزرگسالان استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت ارسال آثار برگزار شد.

نازنین زهرا هوشیاری افزود: در بخش بزرگسالان "فاطمه محمدی با قصه تشنه لبان" و "فاطمه عالی نژاد با قصه خوشبخت ترین آهوی دنیا "برگزیدگان  این مهرواره معرفی شدند.

وی ادامه داد: برندگان بخش نوجوان نیز "دیانا یوسفی با قصه اصحاب کهف " و " حدیث اسلام دوست با قصه شش ماهه کربلا" و " محبوبه پای برجا با قصه کودکی پیامبر " زهرا قیاس روشن"  می باشند.

کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان افزود: " صبا سعیدی با قصه بهشت شداد" و سنا محمدی با قصه خوشبخت ترین آهوی دنیا" در بخش نونگاه و در بخش کودک نیز " ایلیا خدیوی نسب با قصه حضرت یعقوب (ع) "و "یاسین احمدی با قصه علی لندی " برگزیدگان این مهرواره بودند. 

هوشیاری اظهار داشت: بیش از ۴۳ اثر به دبیرخانه این مهرواره ارسال شد که پس از بررسی اولیه ۹ اثر به عنوان برگزیدگان معرفی شدند. 

وی در پایان  گفت: این مهرواره با هدف ترویج قصه های دینی و درونی کردن حس دینی و اموزه های اخلاقی از طریق قصه به صورت غیر مستقیم برگزار شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =