برگزاری آیین معارفه مسئول حراست کانون استان قزوین

با حضور مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آیین معارفه مسئول حراست اداره کل کانون استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان قزوین، در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۲، آیین معرفی «رحیم گروسی» به عنوان مسئول حراست کانون قزوین،با حضور مدیردفتر مرکزی کانون «روح‌الله عباسی‌نژاد» در دفتر مدیرکل کانون استان قزوین برگزار شد.

در آغاز این مراسم، پس از تلاوت قرآن کریم «سیدعلی اکبر موسوی»مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین همراه با خوش‌آمدگویی به مهمانان کانون، برای همکار حراست استان که با حفظ سمت پیشین(کارشناس فناوری اطلاعات) مسئولیت این بخش را نیز برعهده خواهد داشت، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

وی هم‌چنین درباره اهمیت رویکرد اصلاحی از سوی حراست در مجموعه‌های کاری مواردی را مطرح کرد و روابط صمیمانه و همدلانه بین همکاران را در مسیر نیل به اهداف کانون اثرگذار و قابل تامل دانست.

در ادامه مدیر دفتر مرکزی حراست کانون با بیان اهمیت و ارزش کار در کانون که عرصه خدمت به کودکان پاک سرشت است، تاکید کرد: نسل کودک سرمایه امروز و فردای ماست.

وی با تبیین نقش نظارتی  و نه دخالتی حراست در کانون، این واحد را جایگاهی برای ایجاد حسن اعتماد، همراهی و پیشبرد اهداف کانون برشمرد.

در ادامه مسئول حراست کانون ابراز امیدواری کرد مانند گذشته با همراهی و مشارکت همکاران کارنامه درخشانی برای کانون استان قزوین رقم بخورد.

خوانش حکم مسئول حراست و اهدای آن بخش دیگر این برنامه بود.

برگزاری آیین معارفه مسئول حراست کانون استان قزوین

برگزاری آیین معارفه مسئول حراست کانون استان قزوین

برگزاری آیین معارفه مسئول حراست کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =