نهمین بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری به رفسنجان رسید

سرپرست کانون پرورش فکری استان کرمان از دو مرکز فرهنگی‌هنری کانون رفسنجان بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در نهمین بازدیدش از مراکز استان ۲۶ مهر ۱۴۰۲ به رفسنجان سفر و از دو مرکز فرهنگی‌هنری این شهرستان بازدید کرد و با مربیان به گفتگو نشست.

بنابر این خبر، خدادادی به همراه مهدیه عاقبتی، مژگان طیاری و طیبه اعتمادی کارشناسان اداره‌کل در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک شهر رفسنجان و دیدار با مهرداد حدادی مربی مسئول فرهنگی و سودابه صابری مربی فرهنگی بیان کرد: فعالیت‌ها و تجربیات این مرکز می‌تواند به عنوان نمونه‌های موفق به کل مراکز استان تعمیم داده شود.

همچنین وی افزود: بایستی به هدف‌مند بودن فعالیت‌ها و داشتن پیوست فرهنگی در راستای تربیت اخلاقی کودک و نوجوان تراز جمهوری اسلامی ویژه و با توجه بیشتر پرداخته شود.

این در حالی است که، بحث فابک یعنی فلسفه اسلامی برای کودک و رویکردهای آن مورد بعدی گفتگوی این نشست صمیمانه بود.

در دومین بازدید صبح ۲۶ مهر از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون رفسنجان و گفتگو با فاطمه زمانی مربی مسئول فرهنگی، خدادادی پیرامون موقعیت ویژه این مرکز بیان کرد: مطلوب‌ترین کانون برای ما مکانی است که حضور والدین، بچه‌ها و مسجد را با هدف ترغیب خانواده جهت شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و تقویت نهاد خانواده را در کنار هم داشته باشیم.

مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون رفسنجان این موقعیت ویژه را داراست و در همسایگی یک مسجد و موسسه هنری برای بزرگسالان قرار گرفته است و می‌تواند پایگاه موفقی برای فعالیت‌های مشترک والدین و کودکان و نوجوانان باشد.

دیدن نمایشگاه آثار فصل تابستان اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو رفسنجان مورد دیگر بازدید سرپرست و کارشناسان از این مرکز بود.

یادآور میشود اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ از ۹ مرکز فرهنگی‌هنری کانون استان شامل مرکز فرهنگی‌هنری جیرفت، مرکز فرهنگی‌هنری کهنوج، مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی منوجان، مرکز فرهنگی‌هنری سیرجان، مرکز فرهنگی‌هنری زرند، مرکز فرهنگی‌هنری چترود و مراکز شماره یک و دو شهر کرمان و همچنین مراکز شهر رفسنجان بازدید کرده است.

نهمین بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری به رفسنجان رسید

نهمین بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری به رفسنجان رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =