برنامه‌های هفته‌ی نوجوان را با جدیت پیش می‌بریم

در بیست و هفتمین جلسه‌ی شورای فرهنگی استان طرح شد؛ برنامه‌های هفته‌ی نوجوان را با جدیت پیش می‌بریم .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در بیست و هفتمین جلسه‌ی شورای فرهنگی استان طرح شد؛ برنامه‌های هفته‌ی نوجوان را با جدیت پیش می‌بریم .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، با تبریک روز کارشناس و تبیین تحولات اخیر استان، عنوان کرد : برنامه‌های این ماه دارای تنوع بسیاری به لحاظ مناسبت‌های پیش رو می‌باشد که باید جهت اجرایی شدن هر یک در کانون استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم .
وی با اشاره به طرح کانون- مدرسه، افزود : این طرح با توجه به تجارب پیشین و دستورالعمل ارسالی امسال، از اتفاقاتی‌است که تحول بسیار مهمی را جهت تعامل کانون با مدارس رقم‌ می‌زند و در این زمینه نیز ما باید پویایی ویژه را داشته باشیم .

برنامه‌های هفته‌ی نوجوان را با جدیت پیش می‌بریم
در ادامه تبیین دستورالعمل طرح کانون- مدرسه و بررسی جزییات آن و برگزاری جلسات مختلف در این راستا صورت گرفت، برنامه‌های هفته‌ی نوجوان از دیگر مواردی بود که در مورد اجرای آنها تاکید شد و برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی برای نوجوانان، رویداد عصر کانون از جمله‌ی این ویژه‌برنامه‌ها بود که در خصوص شیوه‌های اجرای هریک بحث و گفتگو شد .
برگزاری جشنواره‌ی قصه‌گویی و فعالیت‌های مرتبط با افتتاحیه و اختتامیه‌ی این جشنواره، توجه به مسابقات و برنامه‌های علمی در مراکز کانون استان، فلسفه‌ی اسلامی برای کودکان و ... از دیگر مباحثی بود که در جلسه طرح شد و در مورد جزییات هر برنامه تبادل نظر شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =