مشارکت فرماندهی انتظامی استان با کانون  چهارمحال و بختیاری در برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه گویی

جلسه معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری؛ در دیدار مدیر کل کانون استان با معاونت اجتماعی استان که روز پنج شنبه ۲۷ مهرماه در  محل معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان برگزار گردید در خصوص برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی و مشارکت و هم افزایی دستگاه های فرهنگی و اجتماعی بحث و تبادل نظر شد و به موضوعات این جشنواره که قصه‌های نظم و امنیت اجتماعی شامل آسیب‌های فضای مجازی، فرهنگ ترافیک، پیشگیری از سرقت و مواد مخدر، قصه‌های قرآنی، سردار سلیمانی و اسطوره‌ها می‌باشد اشاره گردید.

در این نشست سرهنگ مهری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره به همکاری در بخش تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره و تهیه کلیپ ها و تیزرهای جشنواره  و همچنین همکاری در تولید قصه های ۹۰ ثانیه ای و در اختیار گذاشتن استادیوم این معاونت به کانون قول مساعد دادند.
در این بخش ازجشنواره  قصه‌های نظم و امنیت اجتماعی مدت زمان قصه گویی ۹۰ ثانیه است و گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می‌توانند شرکت کنند.
نحوه تهیه فیلم از قصه گویی از طریق موبایل و به صورت افقی (با پوشش اسلامی مناسب) است و مهلت ارسال آثار تا ۱۰ آبان ۱۴۰۲ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =