آماده شدن برای گام نهایی تا جشنواره‌ی بیست و پنجم در کرمانشاه

در راستای بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، آماده شدن برای گام نهایی تا جشنواره‌ی بیست و پنجم و اجرای مداوم تمرین‌های قصه‌گویی به صورت فعال در دبیرخانه، مراکز و مکان‌های دیگر شهر و شهرستان‌های استان کرمانشاه در حال انجام است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی آماده شدن برای گام نهایی تا جشنواره‌ی بیست و پنجم و اجرای مداوم تمرین‌های قصه‌گویی به صورت فعال در دبیرخانه، مراکز و مکان‌های دیگر شهر و شهرستان‌های استان کرمانشاه در حال انجام است .
نظر به تاکید مدیرکل کانون استان کرمانشاه در اجرای مستمر فعالیت‌های قصه‌گویی در استان و اهمیت این فعالیت با توجه به پیشینه‌ی کرمانشاه؛ همچنین جدیت در اجرای بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، این فعالیت به شکلی مداوم در کل استان کرمانشاه در حال اجرا می‌باشد .

آماده شدن برای گام نهایی تا جشنواره‌ی بیست و پنجم در کرمانشاه
در همین راستا با پیگیری‌های مجدانه‌ی شازنان السادات صبوری رابط بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی و مسئول دبیرخانه‌ی استانی، در خصوص جذب مخاطب، عمومی‌سازی، برگزاری کارگاه‌ها، جلسات، نشست‌ها و ... اقداماتی اساسی صورت گرفته که به همت کانون استان برخی از آنها نیز همچون برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان، آموزگاران، دانشجو معلمان و احتساب ساعات آن به‌عنوان دوره‌های ضمن خدمت برای اولین بار در کشور به انجام رسیده است .  

آماده شدن برای گام نهایی تا جشنواره‌ی بیست و پنجم در کرمانشاه
بر همین اساس فرآیند اجرایی شدن مفاد شیوه‌نامه‌ی جشنواه‌ی قصه‌گویی در استان به صورتی اصولی و فعال در حال انجام است که در این بین جمع کثیری از مخاطبان را نیز در گروه‌های سنی مختلف شامل گردیده است و در حال حاضر نیز تمرین،  آموزش،  پرداخت و  ضبط قصه‌ها با حضور اساتید فن و قصه‌گویان علاقه‌مند، در مرحله‌ی اجرایی می‌باشد که دقت نظر اعضای کمیته‌ی جشنواره‌ی قصه‌گویی بر کیفیت و خلاقیت کار افزوده و نتایج مطلوبی را نیز در پی داشته است .

آماده شدن برای گام نهایی تا جشنواره‌ی بیست و پنجم در کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =