گرامی‌داشت هفته پدافند غیرعامل در  مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای چند برنامه هفته پدافند غیرعامل را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین چند برنامه در راستای گرامی‌داشت هفته پدافند غیرعامل اجرا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان با اعضای نوجوان خود نشستی درباره شعار امسال هفته پدافند غیرعامل « ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید» برگزار کرد.آشناسازی اعضا با مفاهیم پدافند، پخش نماهنگ و سرود برای اعضا از دیگر فعالیت‌های این مرکز به این مناسبت بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج هم با برگزاری دو مسابقه نقاشی مشارکتی با موضوع مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر در این زمینه فعالیت کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با هدف گرامی‌داشت هفته پدافند غیرعامل برنامه ای با همکاری مدرسه غنچه دو برگزار کرد بحث آزاد، روخوانی کتاب و اجرای مسابقه با مفاهیم مرتبط با این هفته از فعالیت‌های انجام شده در این برنامه بود.

مرکز فرهنگی هنری کانون ضیاآباد به مناسبت هفته پدافند غیرعامل فعالیت‌های متنوعی از جمله کارگاه و نشست با محوریت آشنایی با پدافندغیرعامل با حضور اعضای نوجوان و ارشد  (پسر)برگزار کرد.

گرامی‌داشت هفته پدافند غیرعامل در کانون استان قزوین

گرامی‌داشت هفته پدافند غیرعامل در کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =