تقدیر مدیرکل کانون چهار محال و بختیاری از تلاش کارشناسان و مربیان

مدیر کل کانون چهار محال و بختیاری از تلاش کارشناسان و مربیان استان در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان حجت الله آسمند مدیر کل کانون طی گزارشی از روند اجرای مرحله ی استانی جشنواره قصه گویی از تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی عوامل اجرایی جشنواره قدر دانی کرد.

تقدیر مدیرکل کانون چهار محال و بختیاری از تلاش کارشناسان و مربیان

آسمند در این باره گفت: مراکز کانون از زمان انتشار فراخوان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در شهریور ماه سال جاری تلاش خود را در راستای مردمی سازی، جذب و ثبت نام قصه گویان در سه بخش مادر بزرگ و پدر بزرگها، زنان و مردان، دختران و پسران آغاز کرده و موفق به دعوت و ثبت نام نهایی بیش از ۱۸۰۰ قصه گو در استان شدند.  

مدیر کل کانون افزود: مراکز استان به همراه دبیر خانه جشنواره با برنامه ریزی دقیق، منظم و تبلیغات گسترده در این حوزه موفق به ثبت نام حد اکثری قصه گویان استان شدند و قصه گویان شاخصی را نیز در جای جای استان و حتی روستاهای دور دست نیز کشف و به این جشنواره معرفی کردند.  

آسمند: برگزاری بیش از ۲۰ جشن قصه گویی توسط کتابخانه های سیار در روستاهای مختلف استان در راستای تحقق عدالت فرهنگی و ۲۱ جشن کتابخانه ای در مراکز ثابت استان را از دیگر دستاورد های جشنواره نام برد و افزود: تا کنون بیش از ۷۰۰۰مخاطب علاقه مند به قصه گویی در جشنواره های مختلف استان از روایت قصه های قصه گویان شرکت کننده در این جشنواره بهره مند شده اند.

لازم به ذکر است که در مرحله کتابخانه ای تعداد ۳۹۰ قصه ازبین قصه گویان شرکت کننده ی سراسر استان توسط مراکز فرهنگی هنری جهت پایش استانی به دبیرخانه معرفی گردید که پس از بررسی دبیرخانه تعداد ۹۳ قصه گو در روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان ماه در مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی که در سالن سینمای کانون واقع در میدان ابوریحان سابق برگزار می شود با هم به رقابت می پردازند.  

گفتنی است حضور در این جشنواره برای عموم آزاد است و از کلیه ی علاقه مندان به هنر قصه گویی دعوت می شود در این جشنواره شرکت نمایند.  

بیش از ۳۰۰۰ کودک و نوجوان از مدارس شهرکرد و شهرهای اطراف نیز برای شنیدن قصه ها در این جشنواره حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =