سهم ۱۴۵ دقیقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در شبکه‌های تلویزیونی

تهیه‌کننده و کارگردان برنامه‌های تلویزیونی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفت: در اولین روز از اجرای جشنواره قصه‌گویی ۱۴۵ دقیقه با محوریت این جشنواره از شبکه‌های مختلف صدا و سیما به روی آنتن رفت.

به گزارش اداره‌کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمود سلامیان اظهار کرد: به منظور پوشش خبری جشنواره و بهره‌مندی از ظرفیت رسانه برای ترویج فرهنگ قصه‌گویی در بین خانواده‌ها چندین نوبت پخش زنده در راستای جشنواره در شبکه‌های متخلف تلویزیونی برقرار شد.

وی بیان کرد: در روز اول بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از شبکه‌های دو، شبکه جهانی جام جم، شبکه امید، شبکه پویا و شبکه خبر مجموعا ۱۴۵ دقیقه به صورت زنده برنامه‌ها اجرا شد.

تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی جشنواره قصه‌گویی با اشاره به اجرای ۴ نفر از راه‌یافتگان به این مرحله از جشنواره گفت: مهمان ویژه برنامه‌های امروز وحید خسروی مسئول دبیرخانه جشنواره و عروسک «آغار» بودند.

سلامیان با اشاره به برنامه‌های جانبی رسانه‌ای در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تأکید کرد: ارائه گزارش از آغاز رقابت‌های جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد پایتخت قصه ایران، ارائه اهمیت جایگاه قصه‌گویی در تربیت کودکان و نوجوانان، تبیین ارزش قصه‌های ایرانی و توجه به جذابیت‌های بومی در قصه‌ها از اهم محورهای این برنامه‌ها بوده است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور ۵۶ قصه‌گو در به میزبانی استان یزد از ۲۷ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در یزد برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =