آیین گشایش جشنواره قصه‌گویی با استقبال پرشور کودکان یزدی برگزار شد

آیین گشایش بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در پایتخت قصه‌گویی ایران با حضور مسئولان استان، مدیران جشنواره و ۸۰۰ دانش‌آموز در یزد برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ آیین افتتاحیه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در پایتخت قصه ایران با حضور فرهاد فلاح رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، داوران، قصه‌گویان برگزیده کشور و دانش‌آموزان یزدی به راه افتادن کاروان شادپیمایی و با استقبال گرم کودکان و با حضور عروسک‌ها نواخته و شروع شد.

این مراسم بعد از پایان کاروان عروسکی در شهر یزد در سالن هلال‌احمر استان از ساعت ۱۰ صبح با تلاوت آیه‌هایی از قرآن کریم ازسوی محمدطاها میرجلیلی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد آغاز شد.

آیین گشایش جشنواره قصه‌گویی با استقبال پرشور کودکان یزدی برگزار شد

سپس دانش‌آموزان استان اجرای سرود داشته و پس از پیام آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد به صورت نماهنگ برای میهمانان جشنواره در راستای اهمیت قصه و قصه‌گویی پخش شد.علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد دیگر سخنران مراسم افتتاحیه بودند.

در ادامه سه قصه‌گو به اجرای قصه‌هایی با عنوان‌های «آزادی اربیل»، «دمپایی»، «قمری و مار رنگین کمان» پرداختند.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یزد پایتخت قصه‌گویی ایران از ۲۷ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در سالن هلال‌احمر برگزار می‌شود.

آیین گشایش جشنواره قصه‌گویی با استقبال پرشور کودکان یزدی برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =