شب‌های سرد زمستانی یزد با حضور مل‌مل روشنی و گرمی یافت/ حضور کودکان و نوجوانان یزدی در شبکه نهال

همزمان با برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرکز جغرافیایی ایران عروسک‌های مل‌مل، بزباش و آغار، شادی، نشاط و امید را به جمع کودکان، نوجوانان و خانواده‌های یزدی آوردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، عوامل برنامه شاد تلویزیونی مل‌مل با حضور در محل برگزاری جشنواره قصه‌گویی ویژه دانش‌آموزان و خانواده‌های یزدی اجرای زنده داشتند.

برنامه جذاب و دوست‌داشتنی مل‌مل، سبب شد تا در دومین شب از اجرای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در پایتخت قصه ایران تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان به همراه اعضای خانواده خود به سالن هلال‌احمر بیایند.

برنامه مل‌مل هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ به صورت زنده با اجرای حسین اکبری در آیتم‌های مختلف، سرود، قصه، اخبار جشنواره و طنز از شبکه تابان یزد و نهال پخش می‌شود.

در دومین شب اجرای زنده این برنامه شاهد استقبال پر شور و شوق خانواده‌های یزدی و تکمیل صندلی‌های این سالن ۷۰۰ نفره بودیم.

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی فتح بابی برای اجرای برنامه‌های باکیفیت، شاد و دیدنی همچون مل‌مل در اقصی نقاط کشور شد، این تمرکززدایی ضمن توجه به ظرفیت‌های نهفته در استان‌ها تأثیر به‌سزایی در بهره‌مندی عادلانه کودکان و نوجوانان و ارتقا سطح کیفی رویدادهای فرهنگی خواهد داشت.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال با رویکرد مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شعار «با قصه لبخند بسازیم» هم‌زمان با شب یلدا از ۲۷ تا ۳۰ آذر در یزد برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =