تمبر یادبود ربع قرن برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ایران رونمایی می‌شود

دبیر بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون از رونمایی تمبر یادبود ربع قرن برگزاری جشنواره قصه‌گویی در آیین پایانی این جشنواره خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون؛ سیده‌عالیه قوامی، دبیر بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد اظهار کرد: در آیین پایانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود از تمبر یادبود جشنواره رونمایی خواهد شد.

وی، تصریح کرد: با توجه به اینکه جشنواره امسال، با کارنامه درخشان بیست‌وپنجمین سال فعالیت خود را سپری می‌کند و به ربع قرن تجربه رسیده است کانون پرورش کودکان و نوجوانان تصمیم گرفت است تا تمبر بیست‌وپنجمین جشنواره را در آیین پایانی رونمایی کند.

دبیر بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با اداره پست صورت گرفته است و طرح آن شامل پوستر جشنواره بیست‌وپنجمین جشنواره و تلفیقی از عنوان یزد پایتخت قصه ایران خواهد بود.

قوامی، افزود: این تمبر ارزشمند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار یزد، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، در آیین پایانی رونمایی می‌شود و این تمبر به تمام شرکت کنندگان در مرحله پایانی جشنواره قصه‌گویی هدیه داده خواهد شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =