در دومین روز از برگزاری جشنواره قصه‌گویی ۲۵۰۰ یزدی پای قصه‌ها نشستند

در دومین روز از برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲۵۰۰ دانش‌آموز از ۱۷ مدرسه مختلف استان یزد به محل اجرای رقابت‌ها اعزام شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ در دومین روز از بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در پایتخت قصه ایران، ۲۵۰۰ دانش‌آموز برای شنیدن و دیدن اجرای برترین‌های قصه‌گویی در این جشنواره در دو سانس صبح و عصر به سالن هلال‌احمر اعزام شدند.

در نوبت صبح دانش‌آموزان دختر و پسر ۹ مدرسه سیدکاظم حسینی، سما، اختر نوین، سیدالشهدا چمران، قرآنی تفضلی و مدرسه پسرانه جوادالائمه در سالن حاضر شدند و قصه‌های دلنشینی را تماشا کردند.

در نوبت عصر نیز دانش‌آموزان ۸ مدرسه دو شیفته شامل مدارس دی، خاتمی، شاهد خرم‌نژاد، شاهد نیک اندیشان، شاهد پور رضای، قرآنی یاوری، سیدالشهدا و سما به محل برگزاری جشنواره آمدند، قصه‌ها را تماشا کرده و لحظه‌های ناب و به یادماندنی را در دفتر خاطره‌های خود ثبت کردند.

همچنین در این نوبت خانواده‌های زیادی که در جریان برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی قرار گرفته بودند دست فرزندان نورچشمی خود را گرفته و به این فضای متنوع و شاد آوردند تا لحظه‌های خوبی را برای آنان به ارمغان بیاورند.

در شب دومین روز از برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در پایتخت قصه ایران، ویژه‌برنامه مل‌مل نیز برگزار شد که در این برنامه عموم مردم به ویژه اعضای کودک و نوجوان خانواده‌های کارکنان صدا و سیما، استانداری یزد، قشر فرهنگیان و... با جمعیتی نزدیک به هزار نفر اجرا شد.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری از ۲۷ آذر آغاز شده و تا ۳۰ آذر با حضور ۵۶ قصه‌گو ادامه خواهد داشت، ویژه‌برنامه مل‌مل نیز به واسطه اجرای این جشنواره در یزد نیز تا شب یلدا ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =