نشست هماهنگی هفته فرهنگی خمین با عنوان «بر آستان آفتاب» در مرکز شماره یک خمین برگزار شد

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بر لزوم فعال شدن تمام ظرفیت های کانون در بخش های مختلف فرهنگی هنری وادبی در هفته فرهنگی خمین تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ،نشست هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی خمین با عنوان «بر آستان آفتاب» و آسیب شناسی  برنامه های اجرا شده هفته فرهنگی دوره قبل روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ در مرکز شماره یک خمین با حضور احسان منصوری مدیر کل کانون استان ، احمدلو معاون فرهنگی کانون استان ، رحیمی کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی کانون استان و مسئولین و مربیان کانون پرورش فکری مراکز شهرستان خمین (شهابیه ، رباط مراد ، قورچی باشی ، خمین شماره دو  و خمین شماره یک) برگزار شد . 

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با تاکید بر ارائه خدمات و اجرای برنامه‌های متنوع  این هفته از سوی کانون گفت: باید تمام ظرفیت های استان در بخش های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی فعال باشد تا این برنامه هر چه با شکوه تر برگزار شود.

وی افزود: هفته فرهنگی خمین از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی، هنرمندان و فرهیختگان ملی در خمین برگزار می‌شود.

در این نشست مسئولین و مربیان شهرستان خمین برنامه‌های سال گذشته را آسیب‌شناسی نقد و بررسی کردند تا با شناخت نقاط قوت و ضعف، امسال تجربه جدیدی از هفته فرهنگی شهرستان خمین کسب شود. و با ارائه انتقادات و پیشنهادات در خصوص برنامه‌های اجرا شده هفته فرهنگی خمین در سال گذشته برای برپایی هر چه باشکوه‌تر این رویداد فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.

نشست هماهنگی هفته فرهنگی خمین با عنوان «بر آستان آفتاب» در مرکز شماره یک خمین برگزار شد
در پایان با اهدا لوح تقدیر از طرف احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی  به خانم فاطمه عبدی مسئول مرکز کانون شماره دو خمین به پاس تلاش و جدیت خالصانه در امر خطیر داوری  در همراهی قصه ها و قصه گو ها در مرحله ی پایش بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی سرزمین آفتاب این نشست خاتمه یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =