ویژه برنامه "یلدا" در کانون استان مرکزی

به مناسبت شب یلدا طولانی‌ترین شب سال این شب دوستی و دورهمی ویژه برنامه یلدا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ به مناسبت شب یلدا طولانی‌ترین شب سال کانون پرورش فکری  مراکز شماره یک و سه اراک به مناسبت این شب دوستی و دورهمی ویژه برنامه یلدای برای اعضا و مربیان کانون اراک و همکاران اداره کل در سالن آمفی تئاتر پارک شهر در روز پنجشنبه سی ام آذرماه ۱۴۰۲ برگزار کردند.
در این مراسم احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی که ضمن تبریک گفت یلدا میراثی مبارک از گذشتگانی است که می‌خواستند آشتی و دوستی و دید و بازدیدها همیشه رونق داشته باشد.
این جشن با اجرای توانمند حوتیان مربی ادبی ،قصه گویی مادربزرگ مهربان خانم سیفی از شرکت کنندگان مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه گویی ،نقالی زهرا تقوایی از اعضای مراکز ،موسیقی سنتی کیان دانشمند  عضو مرکز و نمایش  اعضای مرکز شماره یک اراک و دعای نزول باران و برف خانمها حوتیان و غلامی برنامه متنوع ویژه یلدا بود که در نهایت با پذیرایی مهمانان خاتمه یافت.

 در حاشیه این جشن نیز از عوامل اجرایی مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی استان مرکزی قدر دانی شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =