مدیرکل کانون میهمان ویژه جلسه "شورای فرهنگ عمومی شهر نوبران"

احسان منصوری مدیرکل و کارشناسان روابط عمومی و اموال کانون پرورش فکری استان مرکزی با دعوت نماینده ولایت فقیه و امام جمعه شهر نوبران در شورای فرهنگ عمومی شهر نوبران حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان مرکزی ،جلسه "شورای فرهنگ عمومی شهر نوبران" با حضور احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دادخواه نماینده ولایت فقیه و امام جمعه شهر نوبران ،اعضای شورا و حضور حجت الاسلام سلطانیان همت رییس حوزه قضایی ،شهیدی رییس شورای اسلامی ، برومند شهردار ،صابر رییس آموزش و پرورش ،شرافتی رییس شورای اسلامی بخش شهر نوبران ، فرقانی پور رییس حافظان طبیعت ساوه و زرند و نمایندگان سپاه و نیروی انتظامی ،مدیر کانون های فرهنگی تربیتی شهر نوبران  و حسین کرمی کارشناس اموال و علیرضا رحیمی کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی کانون استان مرکزی ۱۹ دیماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات شهرداری شهر نوبران برگزار شد.

مدیرکل کانون میهمان ویژه جلسه "شورای فرهنگ عمومی شهر نوبران"

این نشست از سوی حجت الاسلام و المسلمین دادخواه  نماینده ولایت فقیه و امام جمعه شهر نوبران بنیان نهاده شده است تا بستری برای تقویت ارتباطات و همکاری فی مابین و در صورت امکان تاسیس مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در شهر نوبران فراهم شد.

دراین جلسه ضمن خوشامدگویی به مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی و هیات همراه اعضای شورا نظرات و پیشنهادات خود خصوصا فقر امکانات فرهنگی و فضاهای فرهنگی این شهر بیان کردند و مشکلات فرهنگی بخش نوبران در این نشست مورد بررسی قرار گرفت. و حاضرین در جلسه بر ضرورت ایجاد مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  در این شهر تاکید کردند و از مدیرکل کانون استان خواستند با ایجاد کانون بتواند به بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز این شهر خدمات فرهنگی ارائه شود.

مدیر کل کانون استان دراین دیدار ضمن معرفی کانون و فعالیت های فرهنگی و هنری ادبی به جهت دعوت به جلسه و اهتمام‌شان در این زمینه قدردانی کرد.و جهت ارایه خدمات فرهنگی از سوی کانون به این بخش از استان و ایجاد مرکز فرهنگی هنری قول مساعدت و همکاری داد.

مدیرکل کانون میهمان ویژه جلسه "شورای فرهنگ عمومی شهر نوبران"

ایشان اظهار کرد: از بناهای موجود در این شهر به شرط  مرمت و باز سازی و تاییدیه نظام مهندسی و تحویل به کانون پرورش فکری با وجود جمعیت بالای دانش آموزی و فراهم شدن شرایط ایجاد مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری دور از دسترس نیست .

منصوری بیان داشت: با توجه به عدم امکانات فرهنگی نوبران در هفته آینده با ارسال آسمان نمای بادی سیار کانون پرورش فکری طی چند روز در مدارس این شهر فعالیت علمی ونجوم به اجرا خواهد پرداخت و همچنین با حضور مربیان در مجوعه کانون های فرهنگی تربیتی شهر نوبران در روز های آتی برای کودکان ونوجوانان این شهر برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و ادبی ارایه خواهند داد.

در پایان جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر نوبران با حضور منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از فعالان محیط زیست و طبیعت تقدیر شد .

مدیرکل کانون میهمان ویژه جلسه "شورای فرهنگ عمومی شهر نوبران"

در همین خصوص مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی به همراه حجت الاسلام والمسلمین دادخواه امام جمعه شهر نوبران ،حمید صابر رییس آموزش و پرورش شهر نوبران از ساختمان های موجود و پیشنهادی جهت ایجاد مرکز کانون در شهر نوبران بازدید کردند .

مدیرکل کانون میهمان ویژه جلسه "شورای فرهنگ عمومی شهر نوبران"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =