جشن میلاد حضرت علی(ع) و گرامی‌داشت روز پدر در شهرستان فرخشهر

این برنامه با همکاری جامعه جهاندیدگان، سمن کوشای مهام، کانون پرورش فکری و اداره ورزش و جوانان شهرستان فرخ شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری حجت الله آسمند، مدیرکل کانون، از برگزاری ویژه برنامه‌ی گرامی‌داشت میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر در مرکز جامعه جهاندیدگان طراوت فرخشهر خبرداد.
وی در این باره گفت: تکریم مقام والای پدر، تکریم خانواده است و فرزندان و کودکان و نوجوانان با حضور در این گونه برنامه‌ها بیش از پیش با آیین و آداب احترام و قدردانی از والدین آشنا می‌شوند.
مدیر کل کانون با بیان اینکه این برنامه در راستای گرامی داشت روز میلاد با برکت امام علی علیه السلام اجرا شده است عنوان کرد: آشنایی با اعیاد ، روزها و وقایع دینی یکی از برنامه های فرهنگی در کانون محسوب می‌شود که در این ایام مراکز فرهنگی هنری کانون با طراحی و اجرای برنامه های مختلف به تبیین فرهنگ دینی در کودکان و نوجوانان می پردازند. 

آسمند با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی در سراسر استان گفت: جشن میلاد مولود کعبه حضرت علی علیه السلام همزمان در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان برگزار شد. 

جشن میلاد حضرت علی(ع) و گرامی‌داشت روز پدر در شهرستان فرخشهر

گفتنی است: در این جشن که با حضور مدیران و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان، مربیان کانون، کارشناس بهزیستی استان، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها، کودکان، نوجوانان و خانواده‌های جهاندیدگان فرخشهر برگزار گردید برنامه‌هایی نظیر مولودی خوانی،  تبریک فرزندان به پدران،  موسیقی زنده، شعرخوانی و... اجرا شد.

اهدای شاخه گل به مناسبت روز پدر به پدربزرگ‌ها و مادر بزرگهای حاضر در جلسه از سوی سمن مردم نهاد کوشای مهام به ریاست عباس زمانی  از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این جشن به شمار می رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =