فراخوان مهرواره‌ی قصه‌گویی از قصه های قرآنی در بروجن منتشر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری فراخوان «مهرواره‌ی شهرستانی  قصه‌گویی قصه‌های قرآنی » با هدف ترویج قصه‌های قرآنی و آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با همکاری اداره آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن در اولین روز از بهمن ماه 1402 منتشر شد.  
 
زمان برگزاری مرحله اول این  جشنواره،  دهه مبارک فجر در سال جاری است و منتخبین این مرحله به مرحله‌ی دوم این جشنواره که همزمان با عید سعید فطر برگزار خواهد شد راه می‌یابند.  
 
یاد آور می شود منتخبین مرحله اول، در روز عید سعید فطر به صورت صحنه‌ای(حضوری)  به روایت قصه‌های منتخب خواهند پرداخت و به برگزیدگان  این مرحله جوایز ویژه‌ای به رسم یادبود اهدا می گردد. 
 
شرکت کنندگان در بخش دانش آموزی دختر و پسر ۱۲ سال به بالا و در بخش آزاد بزرگسالان، پدر و مادرها و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها می باشند.  
نحوه ارسال آثار به این جشنواره: ارسال فایل قصه گویی در پیام رسان ایتا به شماره   ۰۹۰۵۹۷۹۴۸۷۴  می باشد.  
مهلت ارسال آثار از ۱۲ الی پایان بهمن ماه است.  
گفتنی است: عزیزانی که موفق به ارسال اثر در پیام رسان ایتا نشوند می توانند فیلم قصه گویی را در قالب لوح فشرده به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجن واقع در خ شهدا ،جنب مدرسه خیام با شماره تلفن ۳۴۲۲۲۳۲۲ تحویل دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =