فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در یک نگاه

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری مراکز فرهنگی هنری کانون استان همزمان با سالگرد ورود امام خمینی(ره) و آغاز دهه ی مبارک فجر به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی پرداختند. 
مرکز فرهنگی هنری گندمان: برگزاری ایستگاه نقاشی در سالن آموزش پرورش گندمان، برپایی جشن انقلاب با عنوان " آینده روشن"، اهدا جوائز توسط هیات ورزش و جوانان بروجن به سه نفر از اعضای کانون که در مسابقات کاراته در سطح ملی موفق به کسب رتبه های برتر شده بودند، اهدای جائزه به منتخب کلیپ معرفی کتاب حاج قاسم سلیمانی، شعر خوانی و قصه گویی با موضوع انقلاب توسط اعضا مرکز، سخنرانی ریاست کتابخانه عمومی گندمان،  نواختن زنگ انقلاب و تقدیر از مریم مردانی مسوول سابق مرکز فرهنگی هنری گندمان از جمله برنامه های اجرا شده در مرکز فرهنگی هنری گندمان بود.   
پایگاه روستایی یان‌چشمه با اجرای ویژه برنامه زنگ انقلاب، قصه گویی، شعرخوانی، مسابقه ، اهدائ جایزه و حضور پرشور مسوولان شهرستان در این برنامه، این روز را گرامی داشتند.   
درمرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد نیز ویژه برنامه روشنای آبی حضور با نواختن گلبانگ انقلاب توسط نوگلان مرکز و با شعارجشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» آغاز شد ، معرفی سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در قالب اجرای فعالیت قصه‌گویی، پخش سرودهای انقلابی، آشناسازی اعضا با ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی( ره) در قالب فعالیت معرفی شخصیت و برگزاری ایستگاه نقاشی از مهمترین فعالیت های اجرایی این برنامه ی فرهنگی و هنری این مرکز بود.  
مرکز فرهنگی هنری سورشجان در این روز از دو عضو نوجوان خود احمد رضا حیدری و امیر محمد پور جهانی که در کارگاه رباتیک مرکز با ساخت رباط امدادگر آتشنشانی با مربی‌گری استاد نیکبخت ، در مسابقات رباتیک موفق به کسب مقام اول کشوری شده بودند تقدیر کرد. معرفی شخصیت امام (ره) به روش طرح دیواری و آشنایی اعضا با زندگی ،اخلاق و رفتار آثار و مبارزات ایشان، بر پایی ایستگاه نقاشی با عنوان نسل غیور و معرفی کتاب تانک آرزوها ،خاطرات بچه های انقلاب و آواز بلوط ها به صورت دیواری  از دیگر برنامه های اجرا شده در این مرکز بود. 
 مرکز فرهنگی هنری باباحیدر نیز در این روز به اجرای ویژه برنامه زنگ انقلاب و ایستگاه نقاشی " لبخند رنگین کمان" نقاشی از نمادهای 12 بهمن ماه به شیوه ی چاپ ترافارد پرداخت. 
 اعضا مرکز فرهنگی هنری شلمزار هم با حضور درمرکز واجرای برنامه های شاد ومتنوع یاد وخاطره این روز بزرگ وسرنوشت ساز را گرامی داشتند.  
اجرای سرود روز دیگری آمد،نواخته شدن زنگ انقلاب توسط عضو نوجوان مرکز،هم نوایی اعضا با آهنگ های انقلابی، معرفی کتاب های زندگانی امام خمینی با عنوان یاد یار مهربان ودر طلوع آزادی توسط مربیان، از جمله برنامه های اجرا شده در شلمزار بود.  
اعضا مرکزفرهنگی هنری  بروجن نیز  همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و زنگ انقلاب با دست گرفتن پرچم همیشه سرافراز کشورشان به گلزار شهدا رفتند و با شهدای شهرشان پیمان بستند و با قرائت فاتحه زنگ انقلاب را به صدا در آوردند. این اعضا با شرکت در مسابقه شعرخوانی اشعار انقلابی ،  خوانش اشعار انقلابی با امام و کشور عزیزشان میثاق بستند.اهدای جایزه به اعضای فعال در مسابقات مرکز از دیگر بخش های برنامه های این روز در بروجن محسوب می شد.  
مرکز فرهنگی هنری کوهرنگ نیز با اجرای جشن زنگ انقلاب با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان در مدرسه دخترانه الزهرا ، تلاوت قرآن ، خواندن سرود ملی کشورمان و سخنرانی فرماندار و امام جمعه و در پایان هم زنگ انقلاب توسط فرمانداری امام جمعه شهرستان کوهرنگ و ثبت  شعارهای انقلابی خود بر تابلوی  یادگاری در 12 بهمن ماه 402 این روز را گرامی داشتند. 
اعضای مرکز فرهنگی هنری فرخ‌شهر نیز با حضور در ایستگاه نقاشی های انقلابی، گلباران جایگاه شهادت اولین شهید انقلابی فرخشهر، نواختن زنگ انقلاب، بازدید از نمایشگاه طرح های انقلابی اجرا شده توسط اعضا ، اجرای برنامه در حضور استاندار چهار محال و بختیاری در شورای اداری شهرستان فرخ شهر یاد و خاطره ی امام خمینی (ره ) را در   این روز  زنده نگاه داشتند. 
قرار  است بیش از 150 برنامه ی فرهنگی، هنری، ادبی، نشست های علمی و جشنواره های متنوع همزمان با ایام مبارک دهه ی فجر در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =