کد خبر: 337287
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
بازدید 76
حضور مربیان مراکز فرهنگی- هنری ملایر در طرح 2020

مربیان مراکز فرهنگی- هنری ملایر در رزمایش جهادی و میز خدمت طرح 2020 محلات کم برخوردار در محله شهید زرینی حاضر شده و به اجرای برنامه‌های ادبی- فرهنگی و هنری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، رزمایش جهادی و میز خدمت طرح 2020 محلات کم برخوردار در محله شهید زرینی شهرستان ملایر با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان برگزار شد که در این طرح مربیان مراکز فرهنگی- هنری شهرستان ملایر به مدت 3 روز در محله حاضر شده و برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلف ادبی- فرهنگی و هنری اجرا کردند.

از جمله اقدامات صورت گرفته برای کودکان و نوجوانان انجام بحث آزاد، شعرخوانی، اجرای مسابقات فرهنگی، اوریگامی، قصه‌گویی و سفالگری بوده است که در پایان به آنها جوایزی اهدا شده است.

حضور مربیان مراکز فرهنگی- هنری ملایر در طرح 2020

گفتنی است که طبق مطالعات انجام شده و بر اساس شاخص‌های توسعه یافتگی، 2020 محله کمتر برخوردار در سطح کشور وجود دارد که رفع مشکلات و توانمندسازی آنها نیازمند هماهنگی و همکاری بین بخشی دستگاه‌های دولتی، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی، حاکمیتی و مشارکت ساکنین است.

بنابراین طرح توسعه و تحول اجتماع محور 2020 محله کمتر برخوردار با چشم انداز تبدیل محلات کمتر برخوردار به محلاتی با کودکان، نوجوانان و جوانان توانمند، کارآمد و موثر در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در چشم انداز افق 1404 تنظیم و در حال اجراست.

حضور مربیان مراکز فرهنگی- هنری ملایر در طرح 2020

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =