تقدیر استاندار از مدیرکل کانون کرمانشاه

تقدیر استاندار از مدیرکل کانون کرمانشاه، در نشست استاندار و مدیران استانی با مدیران و مربیان مجموعه‌های فرهنگی، اجتماعی محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، تقدیر استاندار از مدیرکل کانون کرمانشاه، در نشست استاندار و مدیران استانی با مدیران و مربیان مجموعه‌های فرهنگی، اجتماعی محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه رقم خورد.
استاندار کرمانشاه شامگاه شنبه با حضور در حسینیه‌ی هیات محبان امام هادی(ع) شهرک مسکن مهر دولت‌آباد، با جمعی از مربیان مجموعه‌های فرهنگی_ اجتماعی محلات پیرامونی شهر کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این جلسه که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران و مسئولان کرمانشاه هم حضور داشتند، فعالان اجتماعی فرهنگی و تربیتی محلات کرمانشاه در فضایی صمیمانه و صریح نظرات، دغدغه‌ها و ایده‌های خود را برای کاهش و حل مشکلات، ارتقای سطح فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی محلات پیرامونی در شهر کرمانشاه بیان کردند.
در همین راستا تقدیر محمد طیب صحرایی استاندار استان کرمانشاه از محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، به جهت همکاری و مساعدت با مجموعه‌های مردمی، جهادی و هیئت محبان امام هادی(ع) انجام پذیرفت و نماینده‌ی کانون استان در این جلسه، لوح تقدیر استاندار را دریافت نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =