کد خبر: 337932
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
از مربیان و اعضای فعال کانون محمود آباد تقدیر شد

در آیینی از مربیان و اعضای فعال کانون پرورش فکری شهرستان محمود آباد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، آیین اختتامیه برنامه‌ها و کارگاه‌های تخصصی،  فرهنگی هنری و ادبی سال ۱۴۰۲ مرکز محمودآباد با تقدیر از مربیان و اعضای فعال این کانون  برگزار شد.

 این مراسم با حضور مهدی اختیاری، شهردار شهرستان محمودآباد، رییس شورای شهر، رییس آموزش و پرورش و دیگر مسوولین شهری و  همچنین با حضور معاون اداری مالی اداره کل کانون پرورش فکری، کارشناسان هنری و ارزیابی عملکرد برگزار شد.

شوکت فلاح، مسئول کانون محمودآباد با تشریح برنامه های انجام شده در سال ۱۴۰۲ و اهتمام بر کیفی سازی این برنامه در سال جاری از ادامه برپایی کارگاه‌های تخصصی و فرایند محور در سال ۱۴۰۳ خبر داد و  همچنین از تلاش‌ها و زحمات مربیان و اعضای این مرکز تشکر کرد.

در این برنامه از دو عضو برگزیده جشنواره بین المللی نقاشی هیکاری ژاپن و زهرا تمیری مربی هنری مربوطه توسط شهردار تقدیر بعمل آمد.

.  

گفتنی است: در این مراسم شهردار محمودآباد نیز، طی سخنانی از فعالیت‌های مجموعه کانون محمودآباد تشکر کرد و حسن اعتماد خود را با عضویت و حضور فعال فرزندش در کانون ابراز نمود.

اختیاری در ادامه بیان داشت: حمایت های شهرداری بیش از پیش نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی غنی و پربار کانون ادامه خواهد داشت.

در ادامه این آیین از هانا عابدی، عضو خبرنگار نوجوان مرکز و اعضای گروه سرود مرکز«ترنم تیکا» و مربیان کانونی و مربیان آزاد کارگاه‌های تخصصی تقدیر شد و جوایزی  توسط یکی از خیران فرهنگی شهرستان به آنان اهدا شد.

در انتها به اعضایی که در کارگاه‌های تخصصی شرکت داشتند با حضور مربیان مربوطه، گواهینامه کانون اعطا شد .

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی و مینیاتور و معرق زهرا تمیری مربی هنری و آثار نقاشی روی بوم و دست سازه ها و کاردستی اعضای مرکز و مربیان از بخش جنبیاین آیین بود.

از مربیان و اعضای فعال کانون محمود آباد تقدیر شد

از مربیان و اعضای فعال کانون محمود آباد تقدیر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =