مدیر کل کانون عضو هیأت مدیره مرکز تخصص تربیت اسلامی کودک و نوجوان شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در حکمی از طرف آیت الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان همدان به عنوان عضو هیأت مدیره مرکز تخصص تربیت اسلامی کودک و نوجوان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، توجه به مسئله تربیت کودک و نوجوان از مطالبات رهبر معظم انقلاب است و راه اندازی مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان در استان همدان یکی از دغدغه‌های نماینده ولی فقیه استان از زمان حضورشان در همدان بوده است از این رو در سال 99 در جمع فعالان عرصه تربیت کودک و نوجوان و با تصویب در جلسه شورای فرهنگ عمومی، مرکز تربیت اسلامی کودک و نوجوان راه‌اندازی شد که به طور قطع وجود چنین مرکزی می تواند تأثیر بسزایی در آینده فرهنگ استان داشته باشد.

مدیر کل کانون عضو هیأت مدیره مرکز تخصص تربیت اسلامی کودک و نوجوان شد

مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان استان همدان به دنبال هویت‌سازی در بین نسل آینده است زیرا فرهنگ اسلامی و آموزه‌های معقول ملی باید هویت‌ساز نسل جدید باشد.

از این رو روز گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با توجه به اقدامات و عملکرد یک ساله خود در حوزه کودک و نوجوان و داشتن دغدغه با حکم آیت الله شعبانی موثقی به عنوان عضو هیأت مدیره مرکز تخصص تربیت اسلامی کودک و نوجوان منصوب شد.

مدیر کل کانون عضو هیأت مدیره مرکز تخصص تربیت اسلامی کودک و نوجوان شد

در متن این حکم آمده است:

سرکار خانم ابراهیمی هژیر

سلام علیکم

با عنایت به نقش و جایگاه پر اهمیت تربیت اسلامی فرزندان و منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در عرصه تربیت کودک و نوجوان در گام دوم انقلاب اسلامی، به موجب این حمک جنابعالی را به عنوان « عضو هیأت مدیره مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان استان همدان» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند و با بهره گیری از ظرفیت‌های مجموعه‌های مردمی فعال و مساعی نیروهای خلاق موجود در امر تربیت و همچنین با عنایت به مصوبات شواری راهبردی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، تمام توان خود را در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های این مرکز به کار گیرید. دوام توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

      حبیب الله شعبانی موثقی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =