کانون کرمانشاه از پیشگامان نظام تعلیم و تربیت اسلامی

مدیرکل کانون کرمانشاه در نشست هفته‌ی تربیت اسلامی، کانون کرمانشاه را از پیشگامان نظام تعلیم و تربیت اسلامی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مدیرکل کانون کرمانشاه در نشست هفته‌ی تربیت اسلامی، کانون کرمانشاه را از پیشگامان نظام تعلیم و تربیت اسلامی دانست.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، در جمع مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بیان داشت: در مجموعه‌ی کانون استان، همواره سعی شده تا برنامه‌ها بر مبنای اصول دینی و تربیتی و هم راستا با حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش رود و با هویت‌بخشی و امیدبخشی به کودکان و نوجوانان  فعالیت‌ها را پیش ببریم.
وی افزود: امروز نوجوانان کنشگر هستند و اگر فرآیند تربیتی همراه با اصول اسلامی در آنها نهادینه شود، بدون شک آینده‌ای روشن پیش روی این سرزمین خواهد بود. توجه به عقاید اسلامی در مسیر هدفمند و صحیح آن همراه با آموزش‌های لازم توسط دستگاه‌های ذی‌ربط سبب می‌شود نسل آینده‌ی این مرز و بوم در راهی که که بزرگان رهنمود آن هستند گام بردارند و از ظرفیت‌های مثبت درونی خود بتوانند نهایت استفاده را ببرند.
مدیرکل کانون استان تصریح کرد: کانون به عنوان یکی از ارکان مهم تربیتی در کرمانشاه، گام‌های ارزنده‌ای را در  زمینه‌های ارزشی و تربیتی برای کودکان و نوجوانان  برداشته و همواره سعی داشتیم از پیشگامان این حوزه باشیم. خوشبختانه در کانون مربیان توانمند و متخصصی حضور دارند که می‌توانند با به‌روز رسانی برنامه‌ها و بومی‌سازی آنها و متناسب‌سازی فعالیت‌ها با حال‌ و هوای امروزی کودکان و نوجوانان، آنها را در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، دینی و... پرورش دهند و به عرصه برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =