کد خبر: 338697
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نشریه های کودک حمایت می‌کند

پروین پشت‌کوهی، مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان روز شنبه 25 فروردین ماه با همراهی کارشناسان اداره کل، در دفتر روزنامه صبح ساحل بندرعباس بامدیر مسئول این روزنامه و نشریه کودک دیدار و گفتگو کرد.

البه گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پشتکوهی در گفتگو با مدیر روزنامه صبح ساحل بندرعباس اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مجموعه ای غنی از  آثار کودک ونوجوان است.کانون در تولید محتوا ظرفیتی، غیرقابل انکار دارد و اعضای کانون آثار گوناگونی از شعر و داستان خلق می‌کنند این آثار پس از بررسی کارشناسان، انتخاب و در کتاب چاپ می شود.
وی همچنین  افزود: کانون پیشینه بسیاری خوبی در تولید مجله و نشریه دارد که آثار مربیان و نوجوانان استان نیز در این مجموعه ها به چاپ رسیده است.کانون در تولید اخبار و آثار هنری و ادبی دارای محتواهای ارزشمندی است که قابلیت انتشار در نشریه های کودک ونوجوان دارد.
مدیرکل کانون هرمزگان اذعان داشت : کانون پرورش فکری در طول سال فراخوان ها و جشنواره های متعددی را برگزار می کند که آثار این رویدادهای مهم در استان مانند جشنواره های قصه گویی، سرود ، نمایش، نشست های ادبی و..... منابع مهمی در تولید محتوای مناسب ویژه کودک  ونوجوان هستند.
وی با اشاره به رویکرد کانون از تصدی گری به تولی گری گفت: کانون با رویکرد تولی گری اقدام به فراخوان های متعددی به جهت حمایت از نویسندگان وشاعران نوجوان و حوزه کودک و نوجوان  نموده است .
وی تاکید کرد : نشریات کودک در اثربخشی و تاثیرگذاری ارزش ها و انتقال آن به کودکان  بسیار حائز اهمیت است و کانون به جهت حمایت از این نشریه آمادگی لازم را دارد و مساعدت و  همکاری اعضای مراکز و مربیان و کارشناسان  استان به جهت تولید محتوا در نشریه کودک را اعلام نمود .
در ادامه مهراب رشیدی، مدیر روزنامه صبح ساحل بندرعباس ضمن قدردانی از حضور مدیرکل در دفتر این روزنامه اظهار کرد: روزنامه صبح ساحل در دوسال متوالی در رتبه بندی وزارت ارشاد کشور، برگزیده شده است.در دوره قبل تمام رسانه های کشوری باهم رتبه بندی شدند که صبح ساحل، رتبه ۱۵ را کسب کرد.
مدیر روزنامه صبح ساحل ادامه داد: روزنامه صبح ساحل در حوزه کودک به مدت دوسال متوالی است که ماهنامه چاپ می کند و در سراسر استان پخش و منتشر می شود.
رشیدی با بیان اینکه روزنامه صبح ساحل با افتخار اعلام آمادگی و همکاری خود را با کانون اعلام می کند اظهار کرد: معرفی و چاپ آثار اعضای موفق و با استعداد و توجه به اخبار فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان هم‌چنان برای ما دارای اهمیت است.
وی افزود: روزنامه صبح ساحل همچنین این آمادگی را دارد که با کانون پرورش فکری  چه در بخش محتوا، آموزش و کودکان مستعد همکاری و مشارکت داشته باشد.
گفتنی است، این دیدار با همراهی افسانه حاجی کارشناس روابط عمومی، نوشین فرهادی کارشناس هنری استان و راحله خادمی کارشناس آموزش و پژوهش استان صورت گرفت.در پایان این نشست تعدادی کتاب از دانشنامه های کودک ونوجوان و مجموعه شعر از انتشارات کانون پرورش فکری به عنوان هدیه از طرف مدیرکل کانون پرورش فکری به دفتر روزنامه صبح ساحل بندرعباس اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =