ساخت ماکت هواپیمای حامل امام و راهپیمایی در مرکز شماره یک طبس

هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر اعضای کانون شماره یک طبس، ماکت هواپیمای حامل امام خمینی (ره) و راهپیمایی‌های مردم را در بهمن سال 57 ساختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی،  مرکز فرهنگی هنری شماره یک طبس با آذین بندی فضای مرکز و برپایی کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی ویژه برنامه‌های دهه فجر را آغاز کرد.
اعضای علاقه‌مند به فعالیت‌های ادبی با حضور در کارگاه با موضوع شعارهای انقلابی آثاری در قالب شعر و قطعه ادبی خلق کردند.
در همین حال اعضای کارگاه هنری حوادث انقلاب و راهپیمایی های بهمن 57 را به تصویر کشیدند و در ادامه ماکت هواپیمای حامل امام خمینی (ره) و راهپیمایی‌های مردم در میدان آزادی تهران ساخته شد.
این در حالی است که  با برپایی نمایشگاهی از عکس‌های انقلاب با عنوان روزهای سبز در زمستان سپید و  نمایشگاه کتاب با استفاده از کتاب‌های موجود در کانون با موضوع انقلاب در مرکز فرهنگی هنری شماره یک طبس در معرض دید کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.
معرفی شخصیت‌های انقلاب و معرفی شخصیت والای امام خمینی به عنوان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در ایران و شخصیت دوست داشتنی انقلاب، معرفی شهرستان خمین زادگاه امام راحل و معرفی شخصیت محمد رضا پهلوی به عنوان یکی از شخصیت‌های منفور در نگاه مردم ایران از دیگر برنامه‌های کانون شماره یک طبس در دهه فجر 92 است.