از قصه‌ی انقلاب تا اجرای تئاترکاغذی در کانون قاین

هم‌زمان با ایام فجر پیروزی مرکز فرهنگی هنری قاین ایستگاه‌های فرهنگی، هنری وادبی را با هدف معرفی یوم ا... فجر و تقویت توانمندی‌های هنری، ادبی اعضا برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با فرارسیدن ایام مبارک گرامی‌داشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مربیان مرکز فرهنگی هنری قاین با دعوت کودکان و نوجوانان به ایستگاه "قصه‌های انقلاب" قصه ی به یاد ماندنی پیروزی مردم ایران را روایت می‌کنند.
در ادامه شرکت‌کنندگان در ایستگاه قصه‌ی انقلاب صحنه‌هایی از قصه را در قالب نقاشی به تصویر می‌کشند.
  این در حالی است که گروهی دیگر در  ایستگاه کاردستی ضمن ساخت گل‌های لاله‌ی کاغذی با پنج شهید از شهدای انقلابی قاین آشنا می‌شوند.
هم‌چنین اعضای کارگاه ادبی پس از روخوانی و روان خوانی اشعار انقلاب در قالب قطعه‌های ادبی با موضوع "روزهای انقلاب" و  "شعارهای جدید برای پیروزی انقلاب" به خلق اثر می‌پردازند.
معرفی کتاب‌های انقلاب در قالب تشکیل نمایشگاه، برگزاری کارگاه "خاطرات پیروزی " با استفاده از کتاب‌های گل‌های باغ خاطره و اجرای هنرمندانه نمایش تئاتر کاغذی «دلم یک دوست می‌خواهد» به کارگردانی سپیده سادات هاشمی و عروسک گردانی: مهلا کاهی، مهنا زعفرانی، فاطمه سادات حسینی، زیبا سادات حسینی نژاد، مریم معاضدی، مهدیه کارکن از دیگر برنامه‌های اجرایی مرکز فرهنگی هنری قاین در ایام دهه فجر 92 است.