تولید برنامه کودک سیمای کرمان با محوریت محرم

با همکاری مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره 5 کرمان برنامه‌های کودک سیمای مرکز کرمان با محوریت محرم تولید و به روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان،با فرا رسیدن ماه محرم و برپایی خیمه عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گروه کودک و نوجوان  سیمای مرکز کرمان ویژه برنامه‌هایی را با موضوع محرم تولید و از امروز چهارم مهرماه به روی آنتن می‌برد.

این برنامه به کارگردانی محمدقاسمی و تهیه کنندگی لیلا معتمدی‌نیا با هدف آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با آموزه‌ها و ارزش‌های تربیتی ماه محرم و واقعه‌ی عاشورا تولید و هر روز ساعت 15 از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش، کیانا رضازاده، ستایش رحمانی و الینا افشاری‌پور اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 5 کرمان داستان‌هایی ازعاشورا را قصه‌گویی می‌کنند و زندگی‌نامه امام حسین (علیه‌السلام ) توسط نگار نوذری و آیناز صادقی  روایت می‌شود.

در همین حال، ساره حاج‌حسینی، کیانا رضازاده، انسیه جوکار، زهرا بینش بینا، معصومه حاج‌حسینی، سیدعرفان مرتضوی و محمدیزدان رحمانی اشعاری را با موضوع محرم می‌خوانند و ایلیا خفتانی، میعاد بیت‌اللهی، سینا جوانی، الینا افشاری‌پور و انسیه جوکار وقایع عاشورا را به تصویر می‌کشند.

بخش دیگری از این برنامه به معرفی کتاب اختصاص دارد و آتنا دوراندیش کتاب " یک اسب و دوسوار" نوشته‌ی سیدمهدی شجاعی را معرفی و آتنا دوراندیش کودکی امام حسین (علیه‌السلام) را قصه‌خوانی می‌کند.

ویژه برنامه کودک سیمای کرمان با محوریت محرم از چهارم مهرآغاز و تا سه‌شنبه یازدهم مهرماه مصادف با شهادت امام زین‌العابدین(علیه‌السلام)  هر روز ساعت 15 از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =