کد خبر: 275945
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
اهدا کتاب به کتابخانه مرکز یک نیشابور

یکی از اعضا قدیمی کانون، به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره فرزند ناکام خود ، مبلغی جهت خرید کتاب به کتابخانه شماره ۱ کانون در شهرستان نیشابور اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، محمدمهدی برهانی از اعضا قدیمی کانون مبلغ قابل توجهی را جهت تهیه کتاب به عنوان خیرات برای فرزند درگذشته‌اش به مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور اهدا کرد.

 معصومه احسانی‌پناه مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: محمد مهدی برهانی که امروز در سمت معاونت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان مشغول به خدمت است از اعضا قدیمی مراکز کانون نیشابور بوده که سابقه عضویت او به سال‌های دهۀ پنجاه بر می‌گردد و با اینکه مدتهاست از روزهای کودکی و نوجوانی‌اش فاصله گرفته ولی همچنان با کانون در ارتباط است و به بهانه‌های مختلف به کانون توجه داشته است.

احسانی‌پناه افزود: متاسفانه چندی پیش مطلّع شدیم، ایشان فزرند جوان خود را در سانحه تصادف از دست داده است. همان روزهای ابتدایی این واقعه ناگوار، آقای برهانی موضوع اهداء مبلغی را جهت خرید کتاب به عنوان یادبودی برای فرزندشان مطرح کردند.

 مربی مسوول مرکز یک نیشابور ادامه داد: مبلغ پانصد هزار تومان از سوی خانواده مرحوم «حسین برهانی» به کتابخانه شماره یک نیشابور اهدا شد تا به منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی صرف خرید کتاب مناسب شود.

احسانی‌پناه در پایان ضمن آرزوی صبر و بردباری برای خانواده برهانی و رحمت و مغفرت برای فرزندشان، خاطر نشان کرد: از آنجا که هر عمل خیری که از انسان باقی بماند به عنوان باقیات‌الصاحات برای فرد محسوب می‌شود، کتاب و کتاب‌خوانی که سراسر خیر بوده و موجب افزایش دانش و آگاهی افراد می‌شود قطعا جزو باقیات الصالحات است و خیرات این کالای فرهنگی پیوندیست میان فرهنگ و معنویّت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =