احداث مرکز تخصصی و راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی در شهرستان جاسک

مربی مسوول کانون جاسک با حضور در جلسه‌ی اداری که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری برگزارشد مطالبات حوزه‌ی کودک ونوجوان را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، الهام اشرافی جاسک مربی مسوول کانون جاسک با حضور در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان جاسک که در سالن همایش ارتش برگزارشد مطالبات کانون را در حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری عنوان کرد.

در این جلسه اشرافی ضمن معرفی خود به عنوان خادم کودکان شهرستان جاسک، به برشمردن اهم نیازمندی‌های حوزه‌ی کودک ونوجوان شهرستان جاسک پرداخت واز این مقام مسوول درخواست کرد به حوزه‌ی کودک ونوجوان در جهت توسعه‌ی فرهنگی این شهرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

ساخت مرکزتخصصی کانون پرورش فکری درشهرجاسک، راه اندازی دوواحدسیارروستائی برای دوحوزه ی شرق وغرب شهرستان وساخت کانون پرورش فکری درلیردف از جمله درخواست‌های مربی مسوول کانون جاسک بود.

گفتنی است  همچنین اشرافی به عنوان نماینده بانوان در شهرستان جاسک در خصوص مسائل مربوط به زنان، با هدف توانمندی بانوان به عنوان به ایراد سخنرانی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =