آیین تجلیل از ایثارگر کانونی در ایوان‌کی

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با ارسال لوح سپاس و هدیه از عبدالجواد کوشمغانی تنها ایثارگر کانونی این استان تجلیل کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان با ارسال لوح سپاس و هدیه از عبدالجواد کوشمغانی تنها ایثارگر کانونی این استان تجلیل کرد.

الهه حسنی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری ایوان‌کی اظهار داشت: در آیینی به مناسبت ولادت حضرت اباالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز برای دانش‌آموزان پایه ششم مدرسه شهدا فعالیت‌های فرهنگی مانند معرفی وقایع و معرفی شخصیت اجرا و از عبدالجواد کوشمغانی جانباز هشت‌سال دفاع مقدس قدردانی شد.

وی در ادامه افزود: اعضا در این آیین با نوشتن نامه و خوانش شعری در وصف جانباز، پای خاطرات کوشمغانی نشستند.

کوشمغانی از اعضا خواست تا در همه‌حال، حجاب خود را حفظ و با بزرگ‌ترهای خود با احترام رفتار کنند.

گفتنی است در بخشی از لوح تقدیر مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان آمده است:

مجاهدت رزمندگان و ایثارگران که دفاعی غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی ایران بود، اسلام و ملت عزیز ایران را سرافراز کرد و شوق فداکاری سرشار از معرفت فروزان و درخشان را در قلب‌ها و جان‌ها هویدا ساخت.

با جهانی مشحون از مباهات، همت و تلاش‌های بی‌شائبه‌ی شما را که رمز عزت و عظمت، استقلال، سعادت و سیادت و همان جهاد فداکارانه است، تبریک عرض نموده و به رسم اکرام و احترام این لوح سپاس، تقدیم حضور ایثارگرانه‌ی شما می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =