کد خبر: 278708
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
بازدید مدیرعامل کانون از مراکز فرهنگی هنری هرمزگان

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در جریان سفری دو روزه به استان هرمزگان از سه مرکز کانون این استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان هرمزگان، فاضل نظری روز ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ابتدا از مرکزفرهنگی هنری شماره ۴ بندرعباس(مرکز تخصصی سفال) و پس از آن از مراکز کانون قشم و هرمز بازدید کرد.

نظری در بازدید ازمرکز تخصصی سفال بندرعباس، از مربیان کانون خواست دست‌سازه‌های سفالی اعضا را شناسنامه‌دار کنند.

وی خلاقیت و نوآوری را یکی از رویکردهای مهم کانون برای اعضا و مربیان دانست که می‌توان با توجه به ابزار و شرایط جدید آن را در بین کودکان و مربیان آن‌ها ارتقا داد.

مدیرعامل کانون خاطر نشان کرد: اعضا ما باید تولیدکننده باشند نه مصرف کننده و این در گرو نوآوری مربیان در ارایه روش‌های جدید و خلاق برای تربیت اعضا است.

وی در پایان از مربیان خواست شرایطی را برای عرضه و فروش آثار اعضای کانون به عموم مردم فراهم کنند.

بر اساس این گزارش اعضای مرکز کانون هرمز با پوشش محلی به استقبال مدیرعامل و هیئت همراه رفتند و مربیان واعضای این مرکز فعالیت‌های خود را مانند کارگاه شعرخوانی، حافظ خوانی، فعالیت علمی، نقش حنا و ... را به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل کانون پس از بازدید از مرکز هرمز گفت: مهارت‌افزایی و ایجاد شادی و نشاط بین کودکان و نوجوانان باید دراولویت کارها قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که نمونه‌های جانوری در هرمزگان و جزیره هرمز چشمگیر هستند خوب است که این حشرات ونمونه‌ها شناسایی شود و با همکاری سازمان‌های تخصصی استان، کتابی علمی برای معرفی این نمونه‌ها تهیه شود.

مدیرعامل کانون در مرکز قشم نیز خاطر نشان کرد: یادگیری مستمر و حس پیشرفت بین اعضا و مربیان باید مورد توجه قرار بگیرد.

تقویت حس زیبایی شناختی، توجه به ارزش‌های دینی و اخلاقی و تربیت نسلی مومن از دیگر مباحثی بود که فاضل نظری در بازدید از مرکز قشم عنوان کرد.

ایجاد فضای مهربانانه و عاطفی و طراحی روش‌های جدید در اجرای فعالیت‌های مراکز از مواردی بود که مورد تاکید مدیرعامل کانون قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر عملی شدن این دیدگاه‌ها و اجرایی شدن آن در مراکز فرهنگی‌هنری کانون است.

بازدید مدیرعامل کانون از مراکز فرهنگی هنری روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت با همراهی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، معاون تولید و مدیرحراست کانون انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =