پنج قصه‌گوی برتر به مرحله ملی جشنواره راه یافتند

با پایان یافتن رقابت‌های قصه‌گویان در مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در منطقه دو کشور، پنج قصه‌گوی برتر زن و مرد بالای 18 سال به مرحله ملی راه یافتند.

به گزارش اداره کل روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، جشنواره قصه‌گویی منطقه دو روزهای 22 و 23 آبان با میزبانی استان مرکزی در اراک و با حضور قصه‌گویان برتر زن و مرد بالای 18 سال استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان و قم برگزار شد.

هیات داوران پس از دیدن و بررسی قصه‌ها فرانک حیاتی از استان کرمانشاه را با قصه «کلاغ خنزرپنزری»، شیرین محمدی از استان ایلام را با قصه «مردی از تبار روشنی»، احمد عسگری از همدان را با قصه «امروز نه یک روز دیگر»، طاهره اصفهان از کردستان را با قصه «اگر این چوب مال من بود» و ساره وفا از استان مرکزی را با قصه «شاهزاده و قورباغه» به عنوان نفرهای اول تا پنجم معرفی کردند.

هیأت داوران منطقه دو کشوری را علی خانجانی، مجید قناد و محمدرضا یوسفی تشکیل دادند.

گفتنی است این آیین، روز 23 آبان ۱۳۹۷ با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیدمهدی مقدسی نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان، مدیران کل کانون منطقه‌ی دو کشور، مربیان، خانواده‌ها و جمعی از اصحاب رسانه در سالن سینما کانون واقع در پارک آزادی شهر اراک، برگزار شد.

رقابت‌های منطقه یک چند روز پیش در اردبیل برگزار شد و پس از این نیز رقابت‌های سه منطقه دیگر به ترتیب در استان‌های خوزستان، کرمان و مازندران دیگر برگزیدگان راه‌یافته به جشنواره کشوری را در مرحله منطقه‌ای معرفی خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =