ادامه رای‌گیری مردمی بخش عمومی جشنواره قصه‌گویی

با ادامه پخش فیلم‌های ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در برنامه تلویزیونی «کتاب باز» شبکه نسیم، رای‌گیری مردمی بخش عمومی جشنواره ادامه دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شنبه 26 آبان، فیلم‌های ارسالی از سوی «دینا بنفشی» از استان آذربایجان غربی، «سهیلا ابوالحسنی‌هنجانی» از استان تهران، «صابر خلیلی» از استان مرکزی و «علی امام‌وردی‌زاده» از استان البرز پخش خواهد شد.

بر همین اساس، فیلم‌های ارسالی از «پیمان سپهری‌رهنما» از استان فارس، «سمیرا خان‌زادی» از استان تهران، «علی‌سینا جوکاری» از استان بوشهر و «غزل خرمی‌نیا» از استان خوزستان روز یکشنبه ۲۷ آبان پخش می‌شود.

در روز دوشنبه ۲۸ آبان، برنامه کتاب‌باز فیلم‌های ارسالی از سوی «الهه گرمنجانی» از استان فارس، «آرین عبدی» از استان کردستان، «آناهیتا سالمی» از استان بوشهر و «سیداحسان مسلمی» از استان گلستان را پخش خواهد کرد.

اما فیلم‌های «رها حیدری» از استان تهران، «محمدعلی (پرویز) فکرآزاده» از استان گیلان، «مهدی سپاهی: از استان خراسان جنوبی و «یاسر صادقی» از استان مرکزی هم در روز سه‌شنبه ۲۹ آبان از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

در روز چهارشنبه ۳۰ آبان هم فیلم‌های ارسالی از سوی «ساحل خالقی‌منش» از استان هرمزگان، «فائزه صباغی» از استان تهران، «موناسادات میرعظیمی» از استان البرز و «مهدی احمدی» از استان فارس پخش خواهد شد.

گفتنی است برنامه «کتاب باز» روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. هموطنان می‌توانند از طریق شماره ارتباطی این برنامه به فیلم‌های ۹۰ ثانیه مورد علاقه خود رای دهند. همچنین از طریق سایت جشنواره قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir و در عین حال صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی @ghesehgooei و هشتگ «قصه ـ زندگی ـ من» امکان رای دادن به فیلم‌های مورد علاقه وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =