قول مساعدت شهردار شاهرود به کانون پرورش فکری

شهردار شاهرود در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری در زمینه‌ی محوطه‌سازی و فضاسازی این مکان فرهنگی، قول مساعدت و همکاری داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، محسن احمدی شهردار شاهرود به‌همراه حمیده محبی نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی و علی‌اصغر رضایی معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش این شهرستان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شاهرود با مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان، دیدار و از محوطه و فضای بیرونی این مرکز، بازدید کرد.

طراحی المان‌های شهری توسط اعضای کانون پرورش فکری

شهردار شاهرود ضمن قدردانی از مدیرکل و مربیان کانون پرورش فکری و تلاش ستودنی آنها در حوزه‌ی کودک و نوجوان پیشنهاد داد تا المان‌های شهری توسط اعضا و مربیان کانون پرورش فکری، طراحی و در میدان‌های شهر اجرا و نصب شود.

مدیرکل کانون استان سمنان نیز ضمن قدردانی از شهردار شاهرود و ابراز خرسندی از حضور ایشان در جمع اعضا و مربیان بر تعامل دوسویه کانون با شهرداری تأکید کرد.

جمال در ادامه پیشنهاد داد تا در هفته‌ی کتاب با مشارکت کانون و شهرداری، کارگاه‌های تخصصی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی از سوی مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری در قالب ویژه‌برنامه‌ی «حال خوش خواندن» در پارک‌ها و بوستان‌ها با دعوت از کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها برگزار شود.

شهردار شاهرود در پایان این دیدار ضمن استقبال از پیشنهاد مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، دستور داد تا در اولین فرصت نسبت به ایجاد فضای سبز و به‌سازی محوطه‌ این مرکز فرهنگی‌هنری اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =