کودکان، سوژه عکاسی راهپیمایان اربعین می‌شوند

راهپیمایان اربعین، امسال این رویداد بزرگ سیاسی، اجتماعی و مذهبی را از دریچه دوربین‌ها و تلفن‌های همراه‌شان ثبت و در مسابقه عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت می‌کنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با عنوان «مهرواره عکس بچه‌های اربعین» از سوی انجمن عکاسی کانون و در دو بخش نوجوانان ۱۲تا ۱۸ سال و بزرگ‌سالان ۱۸ سال به بالا برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان منتشر شده، در بخش عکاسان نوجوان، نوجوانان شرکت‌کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود صحنه‌های زیبای این رویداد را عکاسی و ۵ قطعه عکس با کیفیت بالای ۸ مگاپیکسل را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در همین حال در بخش عکاسان بزرگ‌سال نیز شرکت‌کنندگان با موضوع کودک و نوجوان در مراسم راه‌پیمایی اربعین می‌توانند تا ۵ قطعه عکس رنگی یا سیاه و سفید با فرمت jpg در اندازه ضلع کوچک دست‌کم ۱۸۰۰ پیکسل و حداکثر حجم فایل یک مگابایت به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

با توجه به مقررات عمومی در نظر گرفته شده مهرواره عکس بچه‌های اربعین، شرکت‌کنندگان باید عکس‌ها را به صورت انگلیسی نام‌گذاری و در قالب لوح فشرده به همراه مشخصات خود در فایل  word تا ۱۵ آبان ۱۳۹۸ به نشانی خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری _ انجمن عکاسی کانون ارسال کنند.

زمان داوری آثار و اعلام نتایج روز ۱۵ آذر خواهد بود و نمایشگاهی نیز از این آثار در آذر ۱۳۹۸ برپا خواهد شد.

به ۳ نفر در هر بخش به صورت یکسان بدون رتبه‌بندی لوح افتخار و کمک هزینه‌ی سفر به کربلای معلی اهدا خواهد شد.

هم‌چنین در هر بخش به دو نفر نیز لوح تقدیر و کمک هزینه‌ی سفر به مشهد مقدس و به تمامی آثار راه‌یافته به نمایشگاه لوح یادبود اهدا خواهد شد.

«نخستین مهرواره عکس بچه‌های اربعین» با همکاری اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

فراخوان نخستین مهرواره عکس بچه‌های اربعین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =