آخرین روز پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی بدون برنامه‌های شاد

ستاد برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت سردار شجاع سپاه اسلام شهید قاسم سلیمانی اعلام کرد این جشنواره امروز به احترام خانواده‌ها و کودکانی که برای شرکت در این رویداد برنامه‌ریزی کرده بودند برپاست اما برنامه‌های شاد و برخی نمایش‌های آن اجرا نمی‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با اعلام عزای عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب درپی شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی - که صبح روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ در اقدام تروریستی نیروهای آمریکایی در عراق اتفاق افتاد - ستاد برگزاری جشنواره ملی اسباب‌بازی به‌دلیل عدم اطلاع‌رسانی قبلی به مردم، تنها به احترام کودکان و نوجوانان و مخاطبان ارجمندی که از پیش برای حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی کرده بودند و در نمایشگاه حاضر شده‌اند این جشنواره را تا ساعت ۱۹ - مانند روزهای قبل - ادامه می‌دهد.

در این اطلاعیه تاکید شده است تمامی برنامه‌های شاد برنامه‌ریزی شده برای کودکان در این روز به حرمت عزای عمومی در کشور برگزار نمی‌شود.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی امروز ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خِیابان حجاب به پایان می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =