آغاز به کار پویش «هر کتابخانه کانون پرورش یک مرکز کانون زبان» در استان اصفهان

در راستای همکاری های دوجانبه کانون پرورش فکری با کانون زبان، دسترسی زبان آموزان جهت ثبت نام و حضور در کلاس های مجازی کانون زبان هموار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان، سیدمحمد قلمکاریان مدیر کل کانون ضمن اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت شهروندان گفت: در شرایط فعلی امکان برگزاری کلاس های آموزش حضوری وجود ندارد و بسترهای مناسب فضای مجازی موجود راه حل کمک به مشکلات آموزشی کودکان و نوجوانان است. 

وی از همکاری و تعامل دوجانبه کانون پرورش فکری با کانون زبان خبر داد و گفت: وبینار آموزشی ثبت نام کلاس های مجازی کانون زبان ویژه مربیان مسئول مراکز کانون جهت آشنایی با فرآیند ثبت نام و اطلاع رسانی کلاس های مجازی کانون زبان برگزار شد.

قلمکاریان افزود: مربیان مسئول مراکز کانون با اطلاع رسانی در فضای مجازی و نصب بنرهای تبلیغاتی در مراکز کانون، کودکان و نوجوانان زبان آموز را با فرآیند آسان ثبت نام کلاس های مجازی کانون زبان آشنا می کنند. 

وی در ادامه محیط های مجازی تعبیه شده را متناسب با شرایط سنی زبان آموزان دانست و گفت: این دسترسی آسان شرایط آموزشی را بسیار هموار کرده و آموزش زبانهای انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی اسپانیایی، روسی و آموزشهای ویژه آمادگی آیتلس و مکالمه انگلیسی در فضای مجازی به زبان آموزان ارائه می شود.

مسعود وفاپور مدیر کل کانون زبان هدف از اجرای این پویش را دسترسی آسان و استفاده از خدمات آموزشی کانون زبان به زبان آموزان عنوان کرد و گفت: زبان آموزانی که دسترسی به مراکز کانون زبان ندارند از طریق مراکز کانون پرورش برای ثبت نام در این کلاسها هدایت خواهند شد. 

وی با اشاره به ظرفیت و قابلیت‌های فضای مجازی کانون زبان گفت:کانون پرورش فکری با داشتن پتانسیل فراوان برای راهنمائی، تبلیغ و راه اندازی دفاتر شعب ثبت نام آموزش مجازی با عزمی راسخ در اجرای این ماموریت کانون زبان را یاری می کند.

وفاپور با اعلام زمان ثبت نام ترم زمستانه کانون زبان از ۱۰ آذرماه تا ۷ دی ماه ۱۳۹۹ گفت: زمان شروع کلاس‌های آنلاین از ۱۳ دی ماه خواهد بود و امیدواریم  با ثبت نام علاقه مندان از طریق پرتال سراسری www.ili.ir شاهد حضور تمام زبان آموزان استان اصفهان باشیم. در ضمن زبان آموزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس ٣٣۶۴١٩۵٠ از خدمات پشتیبانی سایت کانون زبان بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =