محسن حموله دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی محسن حموله را به‌عنوان دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری این انتصاب را به پیشنهاد معاون تولید کانون انجام داده و در این حکم اظهار امیدواری کرده است در سال جهش تولید و در ششمین دوره این جشنواره، گام‌های موثری در راستای توسعه کمی و کیفی صنعت اسباب‌بازی برداشته شود.
در همین حال با توجه به شرایط فعلی همه‌گیری ویروس کرونا و برگزاری مجازی این رویداد فرهنگی؛ تحقق اهداف والای جشنواره از رهگذر کمک به سازماندهی صنعت اسباب‌بازی، توسعه و ترویج کاربردها و کارکردهای بازی و اسباب‌بازی و تقویت ارتباط میان طراحان، تولیکنندگان و سرمایه‌گذاران حوزه اسباب‌بازی از مواردی است که مدیرعامل کانون در این حکم بر آن تاکید کرده است.
محسن حموله مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون است و در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ نیز دبیری چهارمین و پنجمین دوره این جشنواره را بر عهده داشته است.
ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی قرار است از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، شورای نظارت بر طراحی، ساخت و توزیع اسباب‌بازی و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار شود.
در این میان قرار است برگزاری این رویداد فرهنگی به‌صورت مجازی و فرآیندی صورت بگیرد به‌نحوی که بخش‌های متنوع جشنواره مانند بخش رقابتی، بخش علمی شامل برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، نمایشگاه‌های تخصصی و بازار اسباب‌بازی، به ترتیب تا پایان سال ۱۳۹۹ برگزار شود که فراخوان بخش‌های مختلف نیز به‌تدریج اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =