فراخوان نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی ایران منتشر شد

ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی ایران (مجازی) را منتشر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌صورت مجازی و از طریق وب‌سایت اختصاصی این رویداد برگزار می‌شود.
بر همین اساس، دبیرخانه ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از تمامی تولیدکنندگان و طراحان اسباب‌بازی ایرانی دعوت کرده است تا تولیدات خود را برای مخاطبان علاقه‌مند به نمایش بگذارند.
این جشنواره همچون دوره‌های گذشته با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال «جهش تولید» و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه اسباب‌بازی و فعالان حوزه کودک و سرگرمی برگزار می‌شود.
تمامی تولیدکنندگان ایرانی که محصولات آن‌ها در بازارهای داخلی و خارجی اسباب‌بازی حضور دارد، می‌توانند در «نمایشگاه تخصصی» ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی شرکت کند.  
هم‌زمان با نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی که به صورت مجازی برگزار می‌شود، بازار فروش آنلاین اسباب‌بازی نیز در سایت ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی راه‌اندازی خواهد شد.
شرکت‌کنندگان باید از تولیدکنندگان اسباب‌بازی داخل کشور (کالای ایرانی) باشند، محصولات ارائه شده نباید مغایرت‌های فرهنگی داشته باشد و در عین حال می‌توانند هم در «فروشگاه اسباب‌بازی مجازی» و هم در «نمایشگاه تخصصی» شرکت کنند.  
فرایند ثبت‌نام به صورت اینترنتی با تکمیل فرم پیش ثبت‌نام و درخواست تولیدکنندگان برای حضور در نمایشگاه شروع می‌شود و پس از ارزیابی و بررسی‌های لازم، کمیته تخصصی جشنواره سایر مراحل را انجام خواهد داد.
بر همین اساس، تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند برای شرکت در نمایشگاه تخصصی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از روز سوم تا ۱۷ بهمن سال ۱۳۹۹ با مراجعه به پایگاه جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانی http://irantoyfestival.ir فرم ‌ثبت‌نام شرکت در این رویداد را تکمیل کنند.
متقاضیان می‌توانند پس از ثبت اطلاعات اولیه در وب‌گاه جشنواره، فهرست محصولاتی که قرار است در نمایشگاه تخصصی به نمایش گذاشته شود را بارگذاری کنند.
بر اساس اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انجام مراحل پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام نهایی در تارنمای دبیرخانه جشنواره ملی اسباب‌بازی قرار گرفته و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر و پاسخ‌گویی به هر گونه ابهام در باره نمایشگاه تخصصی و بازار جشنواره شماره تلفن ۰۹۰۲۳۸۹۰۴۱۰ اختصاص یافته است.
بر همین اساس معرفی توان‌مندی‌های صنعت اسباب‌بازی ایران و تولیدکنندگان این حوزه، گردهم‌آیی فعالان بخش‌های مختلف این صنعت و ارائه توانایی‌ها و دست‌آوردهای صنعت اسباب‌بازی ایران، معرفی ایده‌ها، طرح‌ها و نمونه‌ها به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران و ایجاد زمینه توسعه صنعت اسباب‌بازی و تلاش برای ارتقای سهم این صنعت در بازار کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان شده است.
ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده را باید ساخت» از ۲۸ بهمن تا ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در سایت جشنواره به نشانی http://irantoyfestival.ir برگزار می‌شود.

متن کامل فراخوان نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی ایران را اینجا ببینید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =