کد خبر: 306710
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
چهل و دو سخنرانی در هم‌اندیشی مدرسان دانشگاه و کانون زبان ایران

طی همایشی یک‌روزه، بیش از ۴۰ چهره‌ی دانشگاهی و متخصص در آموزش زبان‌های خارجی در کنار دست‌اندرکاران دنیای فن‌آوری‌های دیجیتال، آینده‌ی کانون زبان ایران و ارتباط آن با دانشگاه و نهادهای علمی را بررسی کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، نشست یک‌روزه‌ی هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌ها و مدرسان کانون زبان ایران در حوزه‌ی تحول در آموزش‌ زبان‌های خارجی روز دوشنبه درحالی برگزار شد که متخصصان آموزش زبان و حوزه‌های فن‌آوری در دو پنل عمومی و چهار پنل تخصصی نکاتی را در حوزه‌ی رابطه‌ی آموزش با تکنولوژی، و نیز رابطه‌ی نهاد کانون زبان ایران با دانشگاه و مراکز علمی را مورد تحلیل قرار دادند.
براساس این خبر، در پنل اول قاسم حقیقت‌طلب، دکتر محمدرضا هاشمی، دکتر امید فاطمی، دکتر حسین فرهادی و دکتر مطلبی‌فرد با مدیریت دکتر سیده سوسن مرندی سخن گفتند. در پنل دوم، دکتر سید ضیاالدین تاج‌الدین عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، مدیریت را عهده‌دار بود و دکتر صفوی، دکتر ریاضی، دکتر مفتون، دکتر غلامحسین‌زاده و دکتر جلیلی‌فر سخنرانان آن بودند.
در بخش دیگری از این سمینار یک‌روزه، چهار پنل تخصصی به‌طور همزمان برگزار شد که رویکردها و محتوا، تربیت مدرس، یادگیری الکترونیکی و ارزشیابی و توسعه‌ی بازار کانون عناوین این پنل‌ها بود که به‌طور همزمان با حضور چهره‌های دانشگاهی در فضای مجازی اسکای‌روم مدیریت شد.

دکتر هاشمی، دکتر عطایی، دکتر گشمردی، دکتر بالغی‌زاده و دکتر عبداللهی در پنل اول، و دکتر تاج‌الدین، دکتر کریمی، دکتر مطلب‌زاده، دکتر نامداری و آقای حسامی عزیزی در پنل دوم سخن گفتند.
همچنین در پنل سوم نیز دکتر صفوی، دکتر حساس‌خواه، دکتر مرندی، دکتر کبیری و دکتر نامی حضور داشتند و در آخرین پنل نیز دکتر کسائیان، دکتر ابراهیمی، دکتر زنگنه، دکتر وحیدی، دکتر مطلبی‌فرد در کنار آقای افراسیابیان سخن گفتند.
نکاتی ارائه‌شده در این چهار پنل تخصصی نیز در اتاق‌های جداگانه در ظهر این روز عنوان شد که مدرسان کانون زبان ایران به همراه دانشجویان رشته‌های مرتبط شنوندگان بحث بودند.
در این سمینار یک‌روزه، مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار دکتر غلامرضا کیانی رییس کانون زبان ایران حضور داشتند و در سخنانی، بر عزم این نهاد برای ارتباطگیری با دانشگاه و تکیه بر پژوهش در برنامه‌ریزی‌های آتی تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =