نمایشگاه برگزیدگان مسابقات نقاشی بین‌المللی در هفته ملی کودک

نمایشگاه مجازی نقاشی به مناسبت روز «کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی» شامل برگزیدگان مسابقات نقاشی بین‌المللی روز یکشنبه ۱۸ مهر رونمایی و برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به بهانه‌ هفته‌ ملی کودک آثار برگزیدگان مسابقات بین‌المللی نقاشی شامل مسابقات نقاشی کودکان کشورهای رومانی، نوا زاگورا بلغارستان، بلاروس، لیدیسه چک، هیکاری ژاپن، کائو ژاپن، جی‌کیوای ژاپن، چین، المپیاد هنری آمریکا و تاشکند ازبکستان در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ در این نمایشگاه مجازی به بازدید عمومی گذاشته می‌شود.

در این نمایشگاه که در پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kanoonnews.ir برگزار می‌شود، در مجموع ۱۰۵ اثر شامل ۳۴ نقاشی با موضوع بازی و ورزش، ۱۶ اثر با موضوع جشن و شادی، ۳۶ اثر با موضوع خانواده و ۱۹ اثر با موضوع دوستی بارگذاری خواهد شد.

بر همین اساس در این هفته از ۱۶ تا ۲۲ مهر، ۷ فیلم سینمایی، ۷ انیمیشن و ۷ فیلم اجرای تئاتر کودک و نوجوان نیز در پرتال کانون به نشان kpf.ir به رایگان اکران می‌شود.

هفته‌ ملی کودک، یادواره‌ شهید علی لندی، امسال با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر کشور برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط کرونایی شهرها، برنامه‌ها در دو شکل مجازی و حضوری طراحی شده‌است.

افتتاح چند کتابخانه‌ی ثابت، تماشاخانه‌ سیار و آسمان‌نمای دیجیتال در مازندران، مشهد، کرمان و یزد از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =