سرود کانون زبان ایران به مناسبت هفته ملی کودک منتشر شد

کانون زبان ایران همزمان با هفته ملی کودک، با آماده‌سازی و انتشار یک سرود با عنوان «یک آسمان تازه» به استقبال این رویداد ملی رفته است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در حالی به نام هفته ملی کودک نام‌گذاری شده که امسال با توجه به جدول کرونایی شهرها، بخشی از برنامه‌ها مجازی و تعداد دیگر به شکل حضوری در فضای باز شهرها پیش‌بینی شده است.

در همین حال، نهادهای مختلف در این هفته برنامه‌های متنوعی طراحی کرده‌اند و کانون زبان ایران نیز با یک سرود به پیشواز این هفته رفته است. سرودی که با شعری از نیره کاشی و آهنگ‌سازی پارسا مهدوی در ۶۰ ثانیه آماده شده است.

در بخشی از شعر این سرود آمده: وا می‌شود به رویت، با یک زبانِ تازه/ یک پنجره به سوی، یک آسمانِ تازه/ وقتش رسیده پاشو، اصلا چرا نشستی؟ / در هرکجای ایران، هر سن و سال هستی، دنبال یک نهاد، رسمی و معتبر باش، با یک زبانِ تازه، هر روز تازه‌تر باش...

این سرود که کلیپ آن از سوی آرش جلالی، گرافیست روابط عمومی کانون زبان ایران تهیه شده، با همکاری کانون زبان استان سمنان تهیه شده است.

هفته‌ ملی کودک، یادواره‌ شهید علی لندی، امسال با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر کشور در دو شکل مجازی و حضوری در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =