برنامه‌های کانون کهگیلویه و بویراحمد در روزهای دوم و سوم دهه فجر

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در دومین و سومین‌ روز از دهه‌ی فجر به‌صورت حضوری و مجازی، فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری مرتبط با موضوع انقلاب اجرا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در دومین و سومین‌ روز از دهه‌ی فجر به‌صورت حضوری و مجازی، میزبان کودکان و نوجوانان و جمعی از مسئولان بودند.

آیین مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای یاسوج

آیین مهمانی لاله‌ها با حضور همکاران اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .

 به مناسبت دهه مبارک فجر آیین مهمانی لاله ها با حضور همکاران اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ روز انقلاب اسلامی ، جهاد و مقاومت ، ایثار وشهادت در گلستان شهدای یاسوج در فضایی معنوی  با عطر افشانی و گل باران قبور معطر شهدا برگزار شد .

برگزاری نشست آموزشی " فضای مجازی و مدیریت خانواده" در لیکک

نشست آموزشی فضای مجازی و مدیریت خانواده توسط  مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری لیکک  در مدرسه متوسطه اول حضرت رقیه (س) برای دانش اموزان و والدین برگزار شد.

سهیلا داشاب در این نشست گفت: گسترش فضای مجازی در رابطه فرزندان و والدین تغییراتی بوجود آورده است که از جمله آن به کاهش نقش خانواده به عنوان مرجع ،کاهش ارتباط والدین با فرزند، شکاف نسلی به دلیل رشد تکنولوژی، از بین رفتن حریم بین فرزندان و والدین و ایستادن در برابر یکی از والدین یا هر دو را می توان نام برد.

گفتنی است این نشست از مصوبات کمیته کودک و نوجوان شهرستان بهمئی بوده است.

از برنامه‌های پیش روی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد حضور مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی ۱ و ۲ یاسوج ، پاتاوه و سپیدار در قالب «پیک امید» به روستاها و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی است که با هدف برجسته‌سازی خدمات انقلاب و افزایش سطح آشنایی و معرفتی با آرمان‌ها و اهداف انقلاب به فعالیت‌های فرهنگی مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی شخصیت و چهره‌های برجسته انقلاب ، معرفی وقایع، مسابقه و... خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =