کد خبر: 318697
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
بازدید 417
برنامه‌های هفته ملی کودک در استان اصفهان

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک در استان اصفهان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،  منیره جعفری سرپرست اداره کل کانون استان اصفهان  با تشریح برنامه‌های کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک اظهار کرد: هفته ملی کودک از شنبه _شانزدهم مهرماه_ هم زمان با روز جهانی کودک آغاز شده است و تا جمعه _بیست و دوم مهرماه_ ادامه دارد.

وی افزود: هرروز از این هفته با یک عنوان نام‌گذاری شده است که محور فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان بر اساس این عنوان‌ها است. عنوان روزهای هفته ملی کودک در اصفهان به ترتیب شامل «کودک، معنویت، انس با ولایت»، «کودک، زمین و زندگی»، «کودک، بازی و نشاط»، «کودک، مهرورزی و اخلاق»، «کودک، امنیت و صلح»، «کودک، برابری و امید»، «کودک، هنر و ادبیات» است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با توجه به نام‌گذاری روزهای هفته در ۶۰ مرکز ثابت و سیار فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، برگزاری جشن روز جهانی کودک در تمام مراکز اصفهان و شهرستان‌ها با مشارکت دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان هفته ملی کودک، دیدار از کودکان بستری در بیمارستان‌ها، جلسات تخصصی حوزه کودک و نوجوان و جشن مشترک با دستگاه‌ها بخشی از برنامه‌های شاخص هفته ملی کودک در اصفهان است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تعامل بین دستگاهی برای برگزاری هفته ملی کودک در اصفهان مطلوب بوده است و همه برنامه‌ها، کارگاه‌های هنری با مشارکت دستگاه های عضو برگزاری هفته ملی کودک در سراسر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار می شود .

جعفری اضافه کرد : ویژه‌ برنامه‌های تجلیل از برندگان بین المللی و ملی اعضای کانون در بخش هنری ، سرود با محتوای ایران عزیز و امام زمان ( عج ) ، ویژه برنامه های هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی ( ص ) ، قصه گویی ،  مسابقه و سرگرمی ، میان برنامه های شاد ، تشکیل کارگاه های فرهنگی ، هنری و ادبی برای بچه ها ، نمایش‌های عروسکی و صحنه‌ای ، قصه نمایش، نقالی، مسابقه و بازی در مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همه مراکز کانون استان اجرا می شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =