وقایع مهم انقلاب با شیوه‌ای تازه روایت شد

اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان کرمان وقایع مهم انقلاب را در قالب ویدئوکست روایت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، ۱۰ اثر از سوی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری پاریز، انار و بردسیر با موضوع روزشمار پیروزی انقلاب اسلامی، شهید مرتضی آوینی، بازگشت آزادگان به میهن، خرمشهر، دهه فجر، عفاف‌ و حجاب، مسجد گوهرشاد، حسین لشکری، دهه فجر در قالب ویدئوکست به مناسبت چهل‌ و ‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید و منتشر شد.

بنابر این خبر، متن آثار مرکز فرهنگی‌هنری کانون پاریز را سکینه ملکی و شهربانو برزگر مربیان فرهنگی و ادبی و زهرا چوپانی عضو ارشد این مرکز نوشتند و رقیه صفاری، مهتاب خدابخش، ریحانه غلامی، رقیه سیاهکویی، فاطمه ترابی و هستی مددی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پاریز قصه‌گویی کردند.

همچنین، در مرکز فرهنگی‌هنری کانون انار صدیقه چاهخویی مربی فرهنگی مرکز راهنمایی و هدایت الهه فتح‌آبادی، مائده حسینی، نوشین‌سادات فاطمی و زهرا رئیسی را برعهده داشته تا اعضای قصه‌گو روزهای پرالتهاب انقلاب اسلامی ایران را روایت کنند.

این در حالی است که، برای تهیه این آثار از پرده کروماکی(پرده سبز) استفاده شده است و تدوین آن‌ها را فائزه خسروی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بردسیر بر عهده داشته است و ۱۰ اثر تولیدی به نوبت در ایام دهه فجر در گروه‌های مجازی استانی منتشر می‌شوند.

ویدئوکست ترکیبی از دو محتوای ویدئویی و پادکست می‌باشد که یکی از انواع تولید محتوای ویدئویی محسوب می‌شود. ویدئوکست‌ها معمولا از یک تصویر خالی یا ضبط یک ویدئو از مهمانان و میزبانان پادکست تشکیل شده است.

پادکست نیز محتوای صوتی است که به صورت دیجیتالی و با استفاده از تکنیک‌ها و افکت‌های مختلف ضبط و برای دستگاه‌های شخصی پخش صدا در اینترنت گذاشته می‌شود.

وقایع مهم انقلاب با شیوه‌ای تازه روایت شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =